Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag förstår förståss att det varierar från häst till häst beroende på hästens typ och byggnad. Jag är så sugen på att ta upp ridningen...
Ekonomi & Juridik
Tänkte söka till hästskötarutbildningen till hösen 2012 på strömsholm. Någon som har gått denna kurs? I såfall vill jag veta allt om den...
Ekonomi & Juridik
Om man säljer en häst på avbetalning, och köparen inte betalar inom den tiden som skrevs i kontraktet, vad gör man då? Kan man bara åka...
Ekonomi & Juridik
Jag köpte mig en ny dressyrhäst för 90.000kr 17/10. Första veckan jag tog hem henne fick hon vila med promenader och longering. Sedan...
Ekonomi & Juridik
Söker er kämpar som lyckats bra med sina hästföretag! Söker tips, idéer och kloka ord från er som startat upp ert hästföretag från...
Hästmänniskan
Jag ska skicka min donna till Belgien snart och funderar på om jag ska välja varianten med att man kan följa med i lastbilen eller inte...
Hästmänniskan
jag har ett problem, jag rider på något så kallat på en medryttarförening, vilket innebär att man får hyra en häst några dagar i veckan...
Hundavel & Ras Mja, det är en trevlig, lagom stor hund som inte fäller, inte är översocial som en labbe och som är aktiv utan att vara superkrävande...