Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Då min nuvarande medryttare troligen skall flytta blir jag tvungen att söka ny. Funderar dock på att lägga ut heppan på halvfoder (...
Ekonomi & Juridik
Kort bakgrundsinfo:
Hästen såldes på avbetalning tidigt i våras. Köparen skötte ej hästen och säljaren valde att ta hem hästen. Detta...
Hästmänniskan
Ja som ruriken lyder så trodde jag dels att jag bestämt mig för att det bästa för häst och mig är att gå skilda vägar och dels att jag...
Ekonomi & Juridik
Svårt att hitta bland alla trådar, så skicka länk om tråd i ämnet redan finns!
Jag har i två år nu haft hand om en 20 häst till en...
Hästmänniskan
Jag har envist hävdat att det går att ha familj/barn och samtidigt ha hästar. Jag orkar inte längre. Jag går upp 04.20 för att fixa med...
Ekonomi & Juridik
Såhär är det, jag tar hand om en häst i stort sett varje dag sen i slutet på sommaren. Hästen är till salu och har varit det hela tiden...
Ekonomi & Juridik
Hur många utav er där ute har lånat pengar till sitt hästköp? Och vilka summer ska man komma upp till för att det ska vara "ok" att...
Ekonomi & Juridik
Jag behöver AKUT hjälp med tips på hur man kan lösa belysningen till en ridbana. Den ligger ca 30 meter från stallet, och mellan stallet...
Ekonomi & Juridik
Funderar på att flytta tillbaka till sverige efter ett antal år utomlands.
Känns som en evighet och känner lite att jag tappat kontrol...