Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag va med om en ridolycka i år (maj), en ganska allvarlig sådan som slutade med 2 veckor på sjukhuset, steloperation i nacken, nedsatt...
Svar
13
· Visningar
2 909
Senast: Sickan
·
L
Hästmänniskan Jag jobbar just nu som kundansvarit på ett medelstort internationellt företag men längtar efter att få jobba inom "hästbranschen". Jag...
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: Lisita
·
Ekonomi & Juridik Nu är jag lite nyfiken här. Ni som bedriver verksamhet och tar in hästar i träning, utbildning, inridning osv... Hur mycket tar ni per...
Svar
6
· Visningar
1 804
Senast: xaheena
·
Ekonomi & Juridik Med en viss uppvisning i åtanken, utförd av en person som förvisso hade en bra relation med sin häst men som inte har stor erfarenhet av...
Svar
6
· Visningar
1 562
Senast: wrangler
·
Ekonomi & Juridik Jag måste erkänna att jag inte alls förstår myndigheternas envisa påstående att hästens pass inte är en värdehandling :confused: Vårt... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 675
Senast: ZandraBson
·
Ekonomi & Juridik Min man är jägare och han och jägarlaget håller just nu på att bygga ett slakthus för älgar i byggnaden vägg i vägg med hästarnas... 2
Svar
24
· Visningar
3 939
Senast: Lydia
·
Hästmänniskan Jag är irriterad och behöver skriva av mig. Hästfolk brukar i allmänhet vara pålitliga människor. Det är min erfarenhet, men nu har... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 929
Senast: LucyShow
·
S
Ekonomi & Juridik Vi har tingat hö av en bonde. När vi hämtade första lasset visade de sig att det var superdammigt och det är något jag absolut inte vill...
Svar
12
· Visningar
1 859
Senast: Flaekja
·
Hästmänniskan En tanke har slagit mig många gånger. Hur många hästmänniskor tänker på vad de köper? Produkter från billiga hästaffärer kommer ofta...
Svar
15
· Visningar
2 035
Senast: Hæst
·
Ekonomi & Juridik Jag köpte en B ponny till min bonus son i våras, ponnyn är underbar på alla sätt och vis men sonen tycker att hon är lite tråkig och har...
Svar
6
· Visningar
1 495
Senast: Teilani
·
Ekonomi & Juridik Vet inte om denna ligger under rätt rubrik men jag testar:) Jag är en student (har tre terminer kvar på utbildningen) och jag har... 2
Svar
20
· Visningar
2 746
Senast: WBanna
·
T
Hästmänniskan Jag använder anonymt nick, då det finns personer här som känner mig och mitt vanliga nick, och jag vill vara lite anonym. Hur långt är... 2 3
Svar
40
· Visningar
6 856
Senast: Tveksam
·
Anläggning Finns det någon här som haft en köldridå till sina hästars utrymmen, tex in till ligghallen eller stallet eller liknande? Tyckte ni att... 2
Svar
25
· Visningar
10 080
Senast: bigganl
·
Ekonomi & Juridik Hej Varnar nu för att detta kan bli lite långt. Men jag behöver VERKLIGEN hjälp & råd nu! :cry: Jag har stått med min häst i samma... 2 3
Svar
59
· Visningar
9 134
Senast: Liten
·
S
Hästmänniskan Hej allhopa! Jag är en tonåring som för några år sedan upptäckte ridningen och fastnade direkt. Började på ridskola och gick sedan över...
Svar
19
· Visningar
2 202
Senast: Nixehen
·
Ekonomi & Juridik Hejsan, har bestämt mig för att sälja min fina vän då jag helt enkelt tappat intresset för ridningen, och min grabb förtjänar någon som...
Svar
1
· Visningar
838
Senast: Yttik
·
Anläggning Har bestämt mig för att köpa elvattenkoppar tilll mina hästar inför vintern. So far, so good.... Man vad behöver man egentligen för...
Svar
2
· Visningar
1 381
Senast: Masse
·
Svar
0
· Visningar
147
Ekonomi & Juridik Enligt lagen, hur långt får man köra med en liten hästbuss (som man kan köra på B-kort) innan man måste låta hästen vila? Och hur...
Svar
3
· Visningar
1 525
Senast: Sammet
·
Ekonomi & Juridik Nu kommer min långa historia..... Jag flyttade till hösten nu till nytt stall, på en 4H gård dessutom. Pga av att jag redan efter...
Svar
10
· Visningar
2 277
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna