Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Ponera att man vill anordna gratis kollo/läger med lite olika aktiviteter tex ridning och annat för barn vars familjer inte har råd att...
Hästmänniskan
Hej!
Är det någon som vet om det finns någon utbildning i Norrbotten (helst nära Luleå) som man kan gå för att sedan kunna klara provet...
Hästmänniskan
någon som har gått kursen hästkunskap med inriktning hästskötare på Strömsholm? är lite sugen på att söka, så berätta gärna hur det var...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Jag har en häst på prov, import från Lettland. Den har ett Lettiskt hästpass, då behöver jag inte, om jag förstått det rätt, fixa...
Ekonomi & Juridik
(Osäker på kategori och prefix.)
Är det någon som vet ngt om sanningshalten i detta?
Jag kanske är fel ute men känner mig skeptisk till...
Ekonomi & Juridik
Hej alla!
Vill göra det klart först att jag inte vet om denna tråd ligger rätt, och ber därför moderator flytta den om den inte gör...
Juridik & Ekonomi Sådärja nu har jag även skickat in alla underlag till TUI fly också. :) De har rätt lång handläggningstid men så är det, kommer väl...
Hundavel & Ras Ja kelpies är lite lättare än dobermanns när det kommer till att chilla när de är välaktiverade, men utifrån första inlägget hade jag...