Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vad gäller vid försäljning om hästen ej blivit bes?
Fick en fin 5 åring i inbyte/delbyte vid en hästförsäljning. den hade ett stort...
Ekonomi & Juridik
Det händer ju då och då att hästar lånas ut och sen säljs vidare utan ägarens tillåtelse. Jag har precis fått höra om en sån sak och...
Ekonomi & Juridik
Hej.
Om vi pratar om köp av häst från ett företag.
Är handpenningen förlorad om köparen avbryter köpet (innan skrivet kontrakt och...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Tanken bara slog mig, hur mycket skiljer sig priserna för exempelvis verkning plus skoning runtom i landet? Är det till exempel...
Ekonomi & Juridik
Jag har använt 4 Ess salva (skillingarydssalva, den där i svart burk) på Baldur vilket har gett honom stora sår på undersidan av huvudet...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett litet stall som jag hyr ut några stallplaster i, jag har ju hyresavtal i vanlig fall med. Men nu är det så att en tjej ska...