Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Är det någon som vet om det finns regler om hur nära en å en åker får gå? Alltså om det måste vara en remsa som bonden inte får plöja...
Ekonomi & Juridik
I december skickade vi in ett papper till Agria om att betala en av hästarnas försäkring via autogiro. Detta skulle dras från min sambos...
Ekonomi & Juridik
1 gång om året så kör vi ut alla boxar och tömmer dem på strö för att sedan göra en grundlig rengöring av hela stallet.
Men sen så...
Ekonomi & Juridik
Om man privat (alltså ej företag) ska sälja häst till köpare inom EU, utanför Sverige, vad mer behöver man tänka på än hälsokontroll och...
Ekonomi & Juridik
Nu har man hittat salmonella hos häst i Sverige. Enligt ATL så ska det vara ovanligt hos svenska hästar och den aktuella hästen är...
Hästmänniskan
För ca 2 månader sedan köpte jag en häst av en hästhandlare.
Jag visste inte innan jag provred att säljaren var en hästhandlare(annars...
Ekonomi & Juridik
hej, undrar vad ni ger för sommarbete? vad ingår?
jag ger 1100 kr per månad , med tillgång till stallet som vanligt..men jag tror att...
Ekonomi & Juridik
En tjej ville köpa sadel på avbetalning vilket jag tyckte var ok.
Hon skulle ta hem och prova den, vill hon ha den skulle hon avbetala...
Hästnyheter Kolla bara på Hööks kläder, dom är så små och korta i storlekarna, snacka om att skapa komplex och ätstörningar… Skulle köpa ridbyxor på...
Kropp & Själ Det låter tyvärr som ett symptom på att hon inte trivs i skolan. Det är klassiskt med just ont i magen då. Utred såklart fysiska orsaker...