Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Ekonomi & Juridik Hejsan, skulle vara jätteglad i fall någon skulle vilja svara på mina frågor. Hur mycket betalt ska man ta för kallhyra av en box i...
Svar
5
· Visningar
1 997
  • Låst
Hästmänniskan Jag har sedan länge haft en dröm om att starta en ridskola och där ha ridläger. :D Men vad är det för krav som måste uppfyllas kan...
Svar
2
· Visningar
943
Senast: mysko
·
J
Hästmänniskan Sitter nu här efter ett lång dag med 6 timmar på åby hästklinik med min 18 åriga fullblods valack. Idag fick vi konstaterat att han är...
Svar
12
· Visningar
2 192
Senast: iNHALE
·
R
Hästmänniskan Jag fick en häst som överläts på mig, jag var då tvungen att skriva på ett kontrakt som hans gamla ägare skrev, om att jag inte får...
Svar
4
· Visningar
1 643
Senast: Michayla
·
N
Ekonomi & Juridik Har en fråga ang. vad som är skäligt att betala för boxen, om man av någon anledning flyttar hästen en månad, för bete, tillridning etc... 2
Svar
27
· Visningar
3 982
Gnägg Min underbara fullblodsvalack =D
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Cowgolem
·
Anläggning Jag har sedan länge haft en dröm om att starta en ridskola och där ha ridläger. :D Men vad är det för krav som måste uppfyllas kan alla...
Svar
6
· Visningar
1 176
Senast: Boj
·
Hästmänniskan hejsan hej! känner mig dum som frågar.. :o men det var ett tag sedan jag hade detta å göra.. jag funderar på häst på foder..å lite vad...
Svar
16
· Visningar
9 240
Senast: metspo
·
Hästmänniskan Ja, vart utbildar man sig till hovslagare, häst massör, sadelmakare och ridinstruktör? Vad kostar det? Hur gammal måste man vara...
Svar
6
· Visningar
1 919
Senast: Nila
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag söker jobb o har fått frågan; "hur mkt vill du ha i lön" :eek: O ja hade inget svar, så min fråga e hur mkt brukar ni få...
Svar
14
· Visningar
2 122
Senast: Buck
·
Hästmänniskan Någon mer som lider av allergi nu under sommaren? Jag har värre allergi än någonsin känns det som, buhu! Mina symptom är att halsen...
Svar
5
· Visningar
1 204
Senast: Lina123
·
Ekonomi & Juridik Ägde ett bostadshus 2002-2006. Inga renoveringar gjordes. Idag kommer ett krav från den vi sålde till. Vattnet från stuprören rinner... 2
Svar
33
· Visningar
8 048
Senast: BornAgain
·
Hästmänniskan Har hamnat i en situation som jag har lite svårt att ta ställning till. Har antagligen innerst inne, någonstans fattat ett beslut men...
Svar
5
· Visningar
958
Senast: Diantha
·
Hästmänniskan Har en bekant/granne som svarat på en annons på en häst. Hästen har en senskada så den säljs om promenad/skogsmulle häst. Precis vad... 2
Svar
30
· Visningar
4 653
Senast: Teilani
·
Anläggning Jag skulle vilja ha tips på underlag till ridbana(inte alltför dyra) som jag kan lägga på min ridbana (som nu har ytskikt med stenmjöl)...
Svar
0
· Visningar
864
Senast: bapro
·
A
Hästmänniskan Jag har varit på ganska många olika stall och läger. I sverige är det då nästan aldrig någon kille som är med och rider. Spelar nästan... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 886
Senast: iNHALE
·
Gnägg Världens finaste stoföl!
Svar
0
· Visningar
104
Senast: book
·
Ekonomi & Juridik Har idag äntligen fått pappren från försäkringsbolaget ang att ta över försäkringen på min häst. Dock har jag en liten undrar. Det är...
Svar
8
· Visningar
1 003
Senast: Cilla
·
Hästmänniskan Jag vet inte om tråden ligger rätt, men jag hoppas det.. "du kan inte ha dyra schabrak som matchar med lindor på en travare" .. "du... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 091
Senast: gicageli
·
Hästmänniskan ...synd bara att jag inte kom på det förrän idag :crazy: Så här snygg är min tå just nu...misstänker att det gömmer sig en liten... 2
Svar
32
· Visningar
8 625
Senast: Biomon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Stärka 3 åring