Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Vi bytte underlag i vårt ridhus sent i oktober 2010. Bytte till samma vi haft tidigare som varit mkt lyckat. stenmjöl underst, sen 10 cm...
Svar
18
· Visningar
3 841
Senast: mackan
·
M
Hästmänniskan Hej alla Bukare! Måste få skriva av mig lite.. Har i över ett års tid haft kraftiga problem med mina leder, i hela kroppen. Vissa...
Svar
18
· Visningar
2 334
Senast: tuaphua
·
L
Hästmänniskan Jag undrar vad ni som hyr sommarbete till era hästar betalar i månaden? Vad ingår och vilken typ av häst har ni? 2
Svar
25
· Visningar
3 009
Senast: Barret
·
Hästmänniskan Var inne och läste lite villkor på If Hästförsäkring. Och blev lite fundersam när jag läste detta Vad menas med det? Om det menas att...
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: wrangler
·
Ekonomi & Juridik Ca 10+ min promenad från var mina hästar står finns ett stall med 4 hästar, ägaren har nu lånat ett bete som ligger över 300 m bort från... 2
Svar
24
· Visningar
3 784
Senast: Sammet
·
Gnägg Min fina norska kbl-travare Gullbarr (1990-2013). 21 år på bilden.
Svar
0
· Visningar
150
Senast: Barret
·
Hästmänniskan Jag har ett litet dilemma till hösten... I vintras/våras hade jag min häst hos granne1 som också har en häst, de gick i en stor hade... 2
Svar
23
· Visningar
4 059
Senast: Sammet
·
Anläggning Är det någon som blandat Paddex med något annat material?? Har haft min ridbana med Paddex i fem år men det har minskat lite för varje...
Svar
0
· Visningar
703
Senast: Glimris
·
R
Ekonomi & Juridik Har köpt två hästar för ett pris dvs båda hästarna inkluderat i priset. Nu har säljaren ångrat sig och vill behålla den ena och ha samma...
Svar
5
· Visningar
1 320
Ekonomi & Juridik Hejsan Jag vet inte om tråden hamnat rätt eller om rubriken är passande, men det får gå. Idag besökte jag en ridskola någonstans i...
Svar
18
· Visningar
4 643
Senast: Ottilia
·
Anläggning Jag skulle vilja ha lite ideer till mitt stallbygge. Stallet är 10*14 m samt en lösdriftsdel. Ska ha 4 boxar längs ena sidan, och 2 lite...
Svar
10
· Visningar
1 587
Senast: -Remont-
·
Gnägg Jag och Carl Zoot på framridningen!
Svar
0
· Visningar
167
T
Ekonomi & Juridik Har just flyttat till ny gård i vintras med ridhus och allt. Tänkte börja hyra ut boxar till hösten. I februari blev jag kontaktad av en... 2
Svar
29
· Visningar
5 293
Senast: MrsPuff
·
Hästmänniskan Jag är 42 år och hobbyryttare, har idag ett halvblodsto med okänd stam och vi eller alla egentligen gissar på att det är mkt arab i... 2
Svar
26
· Visningar
2 949
Senast: kryddelydd
·
Ekonomi & Juridik Ämnet har varit uppe förut, men jag känner att jag har mer funderingar på hur säljaren tänker när den skriver som den gör! Jag vill... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 838
Anläggning Del 146! ;) Jo jag har hittat sökfunktionen, men inte hittat rätt tråd för mig ändå... Vi har som sagt köpt gård och jag vill...
Svar
7
· Visningar
4 360
Senast: Mysaan
·
Hästmänniskan Då jag har långledigt i sommar (slutar jobba 31:a maj och börjar plugga 20:e september, wohoo!) har jag möjlighet att göra mer...
Svar
3
· Visningar
1 052
Senast: Ozarc
·
Ekonomi & Juridik Jag ska i augusti resa med min häst till Danmark. Jag har läst mig till att man då behöver ha ett hälsointyg inte utfärdat senare än 48... 2
Svar
26
· Visningar
5 233
Senast: HannaZ
·
Hästmänniskan Hej! Nu har jag försökt komma undan det faktum att jag är hästallergiker länge, men det blir bara värre och värre.. I början rann...
Svar
11
· Visningar
1 744
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025