Sv: Text i annonsen när man säljer häst.
Haha jag håller med dig fullt ut!
Tänk om säljare kunde berätta vilken ras hästen är också för det är inte alltid självklart att man vet det när det är en "stor brun" häst och gärna flera hästar i hagen med dålig vinkel och man har ingen aning om vilken av hästarna det är som ska säljas heller för den delen...
Jag gillar att sitta och småläsa många hästannonser och ibland blir man helt tagen av hur dåliga vissa annonser är! Något jag stör mig på är när det står massa om varför säljaren ska sälja sin lilla snutt men inte ett knyst om ifall det är en valack/sto/hingst eller hur hög den är.
Eller de fantastiska hästarna för 100 - 200 000 kr där det inte står nåt om hästen alls. Orkar man inte ens lägga upp lite kort info eller räknar man kallt med att folk är intresserade ändå bara de ser priset?
Haha jag håller med dig fullt ut!
Tänk om säljare kunde berätta vilken ras hästen är också för det är inte alltid självklart att man vet det när det är en "stor brun" häst och gärna flera hästar i hagen med dålig vinkel och man har ingen aning om vilken av hästarna det är som ska säljas heller för den delen...