Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jahapp så har vår stora (80hk) trädgårdstraktor dragit sin sista suck och inte ens verkstaden hittar varför skrället inte vill mer. Så...
Hästmänniskan
Som ni alla vet har jag fått jobb på ridläger och nu vart där en vecka. Jag har aldrig fått någon direkt information om exakt vad det är...
Hästmänniskan
I denna tråden kan vi väll träna "tillsammans"... Vi såtter upp mål på vad vi ska göra och inom vilken tid så rapporterar vi här hur de...
Hästmänniskan
Jag ska bygga ett stall på 9,60*4,80. Har ide torka och hoppas att någon där ute skulle kunna hjälpa mig med några förslag och tips. Har...
Hästmänniskan
om man som jag har några hästar, 9 st, och har dem privat, tar några föl ibland, och har några inackorderade, har ett stall hemma, och...
Hästmänniskan
Nu ska jag bygga eget :banana:. 4 st uteboxar med uppvärmd och isolerad sadelkammare. Tyvärr blir det ju inget bra ställe att binda upp...
Hästmänniskan
En person är sadelköpare, plus att div andra saker skulle köpas, kom på besök efter att de annonserat som saker önskas köpa på blocket...
Hästmänniskan
En stilla fundering - finns det några stallägare med inackorderingar som skattar för inkomsten? Det finns väl ingen inkomstgenererande...
Hästmänniskan
Jag läste någonstans att det är livsfarligt att ha täckeshängare på boxdörrarna! Hästarna kan jättelätt bryta käken då tydligen? Någon...
Hästmänniskan
Vet någon hur man får tag på dessa eminenta spånsugar till att suga ur permanentbäddar? Nån som har erfarenhet av hur pass effektiva de...
Trädgård & Växter Köpte en blå nunneört och en rudbeckia idag. Var ska de bo tro?
Måste dessutom göra en ny rabatt till dagliljorna jag beställde från...