Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jahapp så har vår stora (80hk) trädgårdstraktor dragit sin sista suck och inte ens verkstaden hittar varför skrället inte vill mer. Så...
Svar
9
· Visningar
1 943
Senast: Masse
·
D
Hästmänniskan jag funderar på att fixa till lite lätt i min hästs box. Den är hemmagjord och dörren har galler och sedan sånna här brädor som man...
Svar
4
· Visningar
1 240
Senast: Masse
·
P
Hästmänniskan Som ni alla vet har jag fått jobb på ridläger och nu vart där en vecka. Jag har aldrig fått någon direkt information om exakt vad det är... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 577
Senast: sjoberga
·
S
Hästmänniskan Kan någon någonting om Magnum Psyche:confused: Hör det till detta ämne?
Svar
2
· Visningar
755
Senast: Invinciblestables
·
K
Hästmänniskan I denna tråden kan vi väll träna "tillsammans"... Vi såtter upp mål på vad vi ska göra och inom vilken tid så rapporterar vi här hur de... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 138
Senast: Sara77
·
Hästmänniskan Jag ska bygga ett stall på 9,60*4,80. Har ide torka och hoppas att någon där ute skulle kunna hjälpa mig med några förslag och tips. Har...
Svar
18
· Visningar
1 857
Senast: Boj
·
C
Hästmänniskan Lägger säkert denna tråd fel och troligen har något redan postat en liknande men... Läste om de nya reglerna vad gäller hästars...
Svar
9
· Visningar
3 545
Senast: angel76
·
M
Hästmänniskan om man som jag har några hästar, 9 st, och har dem privat, tar några föl ibland, och har några inackorderade, har ett stall hemma, och... 2
Svar
38
· Visningar
3 443
Senast: skaraborg
·
P
Hästmänniskan Nu ska jag bygga eget :banana:. 4 st uteboxar med uppvärmd och isolerad sadelkammare. Tyvärr blir det ju inget bra ställe att binda upp...
Svar
7
· Visningar
1 032
Senast: Peyton
·
Hästmänniskan En person är sadelköpare, plus att div andra saker skulle köpas, kom på besök efter att de annonserat som saker önskas köpa på blocket...
Svar
12
· Visningar
1 486
Senast: LilloLH
·
M
Hästmänniskan Jag fick hem "min" nya häst i tisdags som jag har på foder han är en Tinker på 8 år som är försäkrad för 30.000 jag tror det är hos...
Svar
5
· Visningar
1 060
Senast: månFare
·
S
Hästmänniskan kan namnet vara taget så att jag inte kan döpa hästen till det? om ja, hur får jag veta om det är taget?
Svar
1
· Visningar
752
Senast: lillamy73
·
E
Hästmänniskan En stilla fundering - finns det några stallägare med inackorderingar som skattar för inkomsten? Det finns väl ingen inkomstgenererande... 2 3
Svar
41
· Visningar
5 128
Senast: lundsbo
·
L
Hästmänniskan För ett par veckor sedan hade jag "hästinspektören" från kommunen på besök. Inspektören ville även titta på sadelkammaren:confused... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 036
Senast: TomasN
·
M
Hästmänniskan Ni som jobbat med hästar utomlands, hur gjorde ni med skatten? Stannar man mindre än sex månader ska man ju betala svensk skatt och...
Svar
10
· Visningar
1 548
Senast: Marvin
·
S
Hästmänniskan Jag läste någonstans att det är livsfarligt att ha täckeshängare på boxdörrarna! Hästarna kan jättelätt bryta käken då tydligen? Någon... 2
Svar
24
· Visningar
5 107
Senast: bigganl
·
N
Hästmänniskan Vet någon hur man får tag på dessa eminenta spånsugar till att suga ur permanentbäddar? Nån som har erfarenhet av hur pass effektiva de...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: Nicke
·
Hästmänniskan vad skulle ni ge för dessa stallplatser..?? 1 : det som ingår typ är utsläpp och insläpp, fodringar tre gånger om dagen och...
Svar
13
· Visningar
1 477
Senast: Invinciblestables
·
Hästmänniskan Någon här inne som använder BoT till sig själv? Funkar det??? 2
Svar
38
· Visningar
4 034
Senast: Snobben
·
Hästmänniskan Ni som inte rider så ofta, var får ni träningsvärk? Jag har inget ridbart hemma nu och åker därför ibland med kompisen till ridskolan... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 227
Senast: Libertine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka