Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

I
Hästmänniskan Varför bör man ha två separata rum till foder resp sadel/seldon? :confused: Eller är det nåt jag bara inbillat mig??
Svar
5
· Visningar
1 548
Senast: trofé
·
Hästmänniskan Jag har just fått frågan om att bli halvfodervärd :eek: och vill nu veta era erfarenheter som halvfodervärd. Hästen känner jag väl...
Svar
5
· Visningar
1 266
Senast: Zqathan
·
I
Hästmänniskan Hur stort är lagom på en uppbindningsspilta som är endast avsedd för skötsel? Storlek typ islandshäst. Tips/råd mottages tacksamt! :)
Svar
1
· Visningar
1 056
Senast: Annna_91
·
A
Hästmänniskan har rivit inredningen i ett fäx och ska måla väggar och tak vitt. (bygga stall) ska det målas med färgspruta eller roller...
Svar
0
· Visningar
1 657
Senast: anni0301
·
P
Hästmänniskan Hej! En tjejj i stallet har ett halvblodssto på 21 år. Nu vill hon döma ut hästen för att få ut livförsäkringen. Hon har Agria. Vet...
Svar
5
· Visningar
1 253
Senast: Mitrolle
·
Hästmänniskan Hoppas jag fick er uppmärksamhet nu! :) Det är så att jag och sambon har precis köpt en alldeles egen hästgård! Utanpå är stallet... 2 3
Svar
50
· Visningar
9 684
Senast: Xoya
·
Hästmänniskan Om man skulle råka köpa en häst, säg i Ungern (:angel:), vad ska man tänka på då angående vaccinationer, besiktning, transport...
Svar
8
· Visningar
3 292
Senast: Marvin
·
S
Hästmänniskan Hej! Jag vet att det finns många trådar i detta ämne men jag måste avreagera mig lite! När jag och mamma var och tankade bilen igår... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 114
Senast: Domenico
·
E
Hästmänniskan Ridning mfl andra sporter kan snart bli skattesubventionerad friskvård :) http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=361&a=398995
Svar
14
· Visningar
2 079
Senast: Sozzi
·
M
Hästmänniskan Vi ska köpa alt. göra själva en hinderpark. Har någon gjort hinderstöd själva? Hur gjorde ni? Har någon något tips om billiga bra...
Svar
4
· Visningar
1 137
Senast: EmelieR
·
  • Låst
Hästmänniskan Hej Jag har fått tag i en häst som jag kan få rida några gånger i veckan i det stallet som min häst står i. Så jag tänkte fråga en av...
Svar
2
· Visningar
817
Senast: Hetla
·
L
Hästmänniskan Hej kära hästvänner! :) Till hösten ska jag och min häst flytta för att jag ska praktisera hos min tränare. Så småningom ska jag ta... 2
Svar
27
· Visningar
3 571
Senast: pannkakssmet
·
T
Hästmänniskan Vi lämnade bort våra två hästar på livstids foder, efter mindre än 1 år kommer fodervärden och vill säga upp avtalet på en av hästarna...
Svar
16
· Visningar
1 919
Senast: Trollmor
·
Hästmänniskan Nu är det så att ja verkar ha hittat min drömhäst, den verkar super trevlig på alla sett, det är en travare med bra travstam men ja e... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 625
Senast: zazza girl
·
Anläggning Efter att ha haft mina två hästar i knappt två år märker jag att jag inte är någon stjärna med att behålla rätt växtlighet. Nu är det... 2
Svar
33
· Visningar
5 204
Senast: Invinciblestables
·
M
Hästmänniskan Vet någon om man kan ha en 4 hästars skrittmaskin 4 m från en järnväg? Hästarna är vana men jag syftar istället på elen som finns i...
Svar
1
· Visningar
801
Senast: Strajder
·
Hästmänniskan nu startar jag en tråd så vi kan skriva i fall ni har gjort några bra affärer men vill även höra de som varit mindre bra.. jag kan väl... 2
Svar
26
· Visningar
2 675
Senast: Stopek
·
L
Hästmänniskan ja, som det framgår av rubriken så undrar jag om inte TV kan föregå med gott exempel??? Sitter och slötittar på TV medan jag även är... 2
Svar
25
· Visningar
2 604
Senast: LiselotteA
·
Hästmänniskan I mitt hyrstall (islandshästar) är hagarna uppdelade, med valacker för sig, ston för sig. För kanske tio år sedan i samma stall gick... 2
Svar
30
· Visningar
2 606

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka