Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har så många vet en häst som varit utlånad hos en fodervärd. De sa upp kontraktet och det var ju okej för mig. Vi har tre månaders...
Svar
18
· Visningar
1 912
Senast: flickancarra
·
E
Hästmänniskan Är det bara jag som tycker att det är dåligt att dom visar tränings matcher i fotboll och inte värds cuppen i Fälttävland :confused...
Svar
3
· Visningar
883
Senast: EmeelieeS
·
M
Hästmänniskan Bor för tillfället i ett villaområde där vi och barnen verkligen trivs. Det är gångavstånd till det mesta och helt ok kollektivtrafik...
Svar
13
· Visningar
1 380
Hästmänniskan tänkte på det. hur vet man om det blivit/blir skadlig fukt i stallet hur förhindrar man det?
Svar
11
· Visningar
3 644
Senast: Annna_91
·
M
Anläggning Hej Jag undrar om någon vill och kan kommma med lite förslag till mig:) Jag har ett nyöppnat inacoderingstall på 12 hästar, skulle...
Svar
2
· Visningar
1 567
Senast: maria--
·
Gnägg Min son Sebastina på hans lilla Whelsh hingst Lion
Svar
0
· Visningar
123
Senast: Seidie
·
Gnägg Min gose pojke Máni påväg från ridskolan
Svar
0
· Visningar
207
Senast: Seidie
·
Svar
0
· Visningar
97
Senast: Millan72
·
Svar
0
· Visningar
111
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Sitter och har totalt hjärnsläpp. Vad kan man hitta på för verksamheter för att få mera/bättre inkomster på en hästgård? Det enda... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 855
Senast: MiaMaria
·
D
Hästmänniskan hej (: jag funderar på att skaffa häst och så.. nu efter många års ridning börjar jag känna mig erfaren att ha egen häst ;) , men...
Svar
16
· Visningar
1 453
Senast: Dianasjodahl
·
Anläggning hej allihop! det är så att jag fått förmånen att hyra ett helt stall med tillhörande hagar:banana: vad tycker ni jag bör tänka på nu... 2
Svar
24
· Visningar
4 001
Senast: Gullan86
·
I
Hästmänniskan Hej, jag fiunderar på att skaffa en ridtravare men har inte sån storkoll och frågar därför er. vad betar ni för eran ridtravare varje... 2
Svar
21
· Visningar
4 199
Senast: Earnie_12
·
Hästmänniskan Vi har en paddex bana som är HEMSK!!!!!! Alldeles för hård, ingen svikt alls och dammar som f*n! :mad: Vi har, precis som man...
Svar
17
· Visningar
1 734
Senast: sjoberga
·
R
Hästmänniskan Ska snart börja 3e året på en hästlinje och ska därför göra ett projektarbet eller ett så kallar examensarbete. Men jag har stora...
Svar
4
· Visningar
858
Senast: Astralis
·
Hästmänniskan Senaste månaden har jag tagit hand om en väninnas gamla märr eftersom hon akut behövde bli av med henne. Det är en trevlig och välskolad...
Svar
17
· Visningar
2 957
D
Hästmänniskan Det står helt still just nu, hur ska man få mer tävlingsvana? Varken jag eller ponnyn är i form för att kunna tävla själv nu, och jag...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: diskho
·
T
Hästmänniskan Sambons brosas tjej flyttat in på gården för 6 månader sedan. Hon gillar inte mig för 5 öre, fråga mig inte varför men hon har vart... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
16 636
Senast: Jazzper
·
M
Hästmänniskan Att stängsel är fast egendom har jag lyckats läsa mig till, men hur är det med själva elaggregatet? Någon som vet?
Svar
11
· Visningar
1 834
Senast: TomasN
·
Anläggning Vi håller på att måla om stallet. I sadelkammaren rådfrågade vi målaraffären och fick hem en utomhusfärg som passar snickerier m.m... 2
Svar
22
· Visningar
9 072
Senast: Lippy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Fälttävlans-tråden 2025