Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Jag har nu på riktigt börjat fundera på att köpa häst efter att ha varit hästfrälst hela mitt liv och har ridit i 12 år, varav 9 år...
Svar
6
· Visningar
869
Senast: Masse
·
T
Hästmänniskan Har min häst ute på annons att jag söker fodervärd + till salu. Fick ett mail nyss från en mamma som har en dotter på ca 14 år som rider...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Mysaan
·
Hästmänniskan Sitter i en jäkla skitsits som jag inte vet hur jag ska ta mig ur. Den 12 maj veterinärundersöktes min häst efter att ha blivit halt... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 683
Senast: mullah
·
Gnägg Jag och Fláki töltar
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Yhlva
·
B
Hästmänniskan Har efter mkt om och men hittat en häst som jag vill ha. Nu visar exportröntgen lösa benbitar i ena bakkotan. Två fragment. Han är inte...
Svar
8
· Visningar
920
C
Hästmänniskan Har ingen aning om vart man kan lägga den här tråden, flytta gärna om den ligger fel. Jag ska nu ev. byta stall. I det nya stallet så...
Svar
6
· Visningar
1 937
Senast: Sparf
·
S
Hästmänniskan Jag tog precis studenten och vet inte riktigt vad jag vill göra i höst, men att åka utomlands och jobba med hästar känns ganska...
Svar
5
· Visningar
1 389
Senast: Lina_kj
·
F
Hästmänniskan Min Fellow stod i stall fram tills han var ett år, sen dess har han gått i lösdrift en bit hemifrån, nu är han 4 år. Jag är ju gravid...
Svar
2
· Visningar
724
Senast: skuggi
·
M
Hästmänniskan Hoppas att denna tråden har hittat rätt. Finns det fler bukare därute som ska börja på Svenljunga Naturbrukgymnasie till hösten?? :crazy:
Svar
3
· Visningar
731
Senast: MalinSophia
·
Hästmänniskan Är det någon som använt den? Verkar ju himla praktiskt när man har en massa hagar. Om man inte har någon 4 hjuling att koppla för vet ni...
Svar
3
· Visningar
1 322
Senast: tjalle
·
C
Hästmänniskan måste bara få ur mig allt som har hänt de sista veckorna jag och en kompis som delat häst på foder i två år lyckades äntligen... 2
Svar
31
· Visningar
3 632
Senast: Tora
·
Hästmänniskan Under februari har jag lagt ut 7454,50:- på mina två shettisar. När jag sa det till min sambo så började hans ögon rulla bakåt i... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 884
Senast: ElinaLovgren
·
P
Hästmänniskan Ja här kommer den igen, tråden om de puckade inhyrda;) Nu vill jag höra med alla er här på buke, både stallägare och inhyrda, hur ni... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 767
Senast: CCorneliaa
·
Hästmänniskan Jag har en liten fundering: I passet finns det ju en sida där hästens tecken är inritade för identifiering. Men vad händer om en häst...
Svar
2
· Visningar
785
Senast: Masse
·
J
Hästmänniskan Nu ni ska det köpas hästgård om än på lite annorlunda villkor! Jag har ALLTID velat bo i Skåne o nu har sambon gått med på att flytta...
Svar
2
· Visningar
894
B
Hästmänniskan Hej Ett tips till er alla som skall städa era stall i sommar! Jag är i full gång just nu och har testat så gott som alla medel... 2 3
Svar
46
· Visningar
11 812
Senast: ang
·
L
Hästmänniskan Är det lag på att man inte får rida inne i ett stall? Är det inte bara så att man inte bör göra det? Behöver svar snabbt! 2 3
Svar
46
· Visningar
4 239
Senast: Lazio
·
Svar
0
· Visningar
101
Senast: Hetla
·