Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Hallo! Har mina hästar försäkrade i agria. Den som vi hade hältutredning på isist har jag agria bas vetrinärvård 30.000kr självrisk... 2
Svar
35
· Visningar
2 666
Senast: Totola
·
M
  • Låst
Hästmänniskan Jag har en häst, kallblodstravare, som jag har haft i snart 5 år, jag älskar henne jättemycket och hon är verkligen min typ av häst...
Svar
1
· Visningar
866
Senast: mysko
·
M
Hästmänniskan Vi är ett kollektivstall och har ont o hagar. Vi kan tyvärr inte ha sommar och vinter hagar när det är fullbelagt i stallet. Några av... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 961
Senast: Trissa
·
L
Hästmänniskan Ja jag har ett stall med 15 talet boxar och ridhus. Jag har många bra inackorderade. Men nu har jag fått problem med två stycken. En... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 555
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Hamna i diskussion med en tjej i grannbyn. Hon har ett sto som har problem med ena benet. Har haft det så länge hon ägt hästen och fick...
Svar
5
· Visningar
1 189
Senast: åke
·
F
Hästmänniskan Igår var jag på en träningshopp på en ridskola där rideleverna också får vara med. Jag var privatryttare och kommer från en helt annan... 2
Svar
22
· Visningar
2 891
Senast: Bisa
·
Hästmänniskan Kan man ha det invändigt? I så fall, vad är skillnaden om man jämför med trä? Andra för- och nackdelar? Tacksam för svar :bow:
Svar
11
· Visningar
3 327
Senast: Hurricane
·
B
Hästmänniskan Hej, läste precis om tjej med barn och falnande intresse... mitt bekymmer är snarare att jag vill för mycket! Börjar närma mig de 30... 2
Svar
31
· Visningar
3 306
Senast: Blizzard
·
B
Hästmänniskan Häromdagen var jag här inne och läste en tråd om ett stall....det var en länk till en hästgård som var till salu..vill titta på den igen...
Svar
10
· Visningar
1 369
Senast: blissare
·
Hästmänniskan Alla som har häst har väll mer eller mindre pressat schema för att hinna allt som ska hinnas med efter jobbet. Hur ser dina dagar ut... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 579
Senast: Hot Shot
·
T
Hästmänniskan Finns det någon yrkesgrupp som lockar till sig extra mycket hästfolk? Kan man se på dig att du håller på med hästar, eller blir folk... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
10 488
Hästmänniskan Jag skrev till Jordbruksverket ang. om man som hobbyryttare måste vara godkänd transportör när man åker till och från tävling. Fick...
Svar
6
· Visningar
1 011
Senast: lil-sis
·
H
Hästmänniskan Hej! Det är så att jag är förmodligen sned, mitt ena ben är längre än det andra och när jag sitter ner rakt så ömmar lite pyttelite i... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 446
Senast: Halvblod_Rider
·
  • Låst
Hästmänniskan Någon här som går där? Har sökt dit men skulle var kul att höra vad dom som går där tycker om den :D Så om någon gå där, berätta...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: mysko
·
Hästmänniskan När det gäller triangelmärkning av utdömd häst. Finns det ngt djurskydd som "reglerar" i vilket skick en utdömd häst forfarande anses...
Svar
17
· Visningar
1 609
Senast: ako
·
R
Hästmänniskan jo nu undrar jag om det finns någon slakt bil har fått för mig att det inte gör det längre, stämmer det? och om den finns, avlivar dom... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 338
Senast: Sophia_
·
G
Hästmänniskan Lite osäker om den här tråden ligger rätt men chansar. :angel: Vi har nyligen anlagt en ridbana som vi har lite problem med. Vi har... 2
Svar
22
· Visningar
2 256
Senast: glitzen
·
A
Hästmänniskan Vänta innan du går kursen! Det är inte glasklart att ALLA hästverksamma måste ha kompetensbevis! saxat från STCs hemsida: Svenska...
Svar
8
· Visningar
1 407
Senast: Fille
·
I
  • Låst
Hästmänniskan Det är så att personen vi hyr av förstörde vårat hö idag mer el mindre. Vi skulle få upp 6 st stora rundbalar ca 300?? (Jag+en till hade... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 090
A
Hästmänniskan Skriver under anonym nick Det är så att en bekant till mig nyligen startat eget som beridare/unghästutbildare, och nu vill h*n att... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 151
Senast: Allimac76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka