Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Nu är hästen hemma hos sin ägare igen, och jag är hästlös för första gången på jag vet inte hur länge. Det känns bra....tror jag...
Svar
5
· Visningar
1 761
Senast: Septicemia
·
Hästmänniskan Hejsan! :) Vad är det bästa att fästa utboxen i underlaget? Slipers? ( funkar det även med runda?) betongplint? Kan man...
Svar
3
· Visningar
2 306
Senast: ratjacks
·
Hästmänniskan Sitter här nyss hemkomen från stallet, har en sur häst som knappt gick att greja med idag för att han stått i två dagar varför? Ja...
Svar
3
· Visningar
882
Senast: schelin_j
·
Hästmänniskan Jag ska byta bil nu när leasingen på min nuvarande går ut, den är lite dyr i drift (skatt, försäkring, förmånsvärde) :o så en likadan är... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 483
M
Hästmänniskan har lite fundeingar på att starta eget... då vi har ett stall med ca 10boxar,en stor innred lada som passar som butik. jag hade tänkt...
Svar
2
· Visningar
895
Senast: Masse
·
M
Hästmänniskan Hejsan! Jag är i desperat behov av hjälp!! Jag har ÄNTLIGEN hittat en häst som verkar passa, efter många annonser o svar! En kompis...
Svar
8
· Visningar
3 072
Senast: Mirrejones
·
Hästmänniskan Kan inte ni som har uteboxar till era hästar berätta lite om hur de ser ut och hur de är gjorda. Eller om ni köpt dem färdiga. Vad stå...
Svar
11
· Visningar
1 655
Senast: Thuja
·
G
Hästmänniskan För några månader sedan så var jag fodervärd till en halvblodsvalack. Hästen är tävlad 120 klasser i hoppning och LA Dressyr...
Svar
14
· Visningar
2 143
Senast: Helan
·
Hästmänniskan ... hästhandlare eller privatperson? Vad tycker ni och vad har ni för motiviation till svaret? Och är det så att det är olika beroende... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 914
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Jag anmälde mig för en tid sedan till en kurs. På anmälan stod ungefär: "Ni som vill rida för xx, nu anordnas en kurs helgen xx, priset...
Svar
2
· Visningar
918
Senast: Masse
·
M
Hästmänniskan Det är dags att förbereda för sommarbetet och vi funderar på att sätta upp ett mer permanent staket istället för stänglset som vi...
Svar
6
· Visningar
1 276
Senast: MrsMud
·
Gnägg Min 21 åriga häst =)
Svar
0
· Visningar
136
Senast: melen
·
Gnägg Blah, kommer inte på någon vettig rubrik. Men anyway, än en gång är modellen min isis Tvistur
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Caotica
·
O
Hästmänniskan Har suttit här ett tag och funderat fram och tillbaka. Har 2 hästar men funderar på om jag ska sälja den ena. Dessa tankar pga att...
Svar
13
· Visningar
1 100
Senast: ninapina
·
Hästmänniskan Jag har en liten fundering, och om jag lagt tråden fel så får gärna moderatorn flytta på den. jag har 4 mil till mitt stall, enkel... 2
Svar
20
· Visningar
2 553
Senast: clusia
·
A
Hästmänniskan Vad anser ni vara det största hotet i en grupp? Situation: Låt oss säga att cirka 7-10 vuxna personer ska ta ansvar för någonting... 2
Svar
32
· Visningar
2 618
Senast: Marilois
·
Hästmänniskan Jag var i ett stall häromdagen och sättet de hade hästarna på gav mig rysningar:crazy: I boxarna var betong golvet bortbilat så att... 2
Svar
30
· Visningar
3 445
Senast: mylisen
·
Hästmänniskan Ja, vad tar ni upp på era stallmöten? Bestämmer ni nya tider för jouren? Bestämmer ni vilka hagar hästarna ska gå i? Eller bestämmer ni...
Svar
10
· Visningar
2 721
Senast: Chili
·
P
Hästmänniskan Går sista terminen i nian och snart är det dags att välja gymnasium. Jag är ganska mycket skoltrött och har ingen aning om vad jag vill...
Svar
16
· Visningar
3 171
Senast: Halvblod_Rider
·
R
Hästmänniskan Hej! Har funderingar på att bygga 2 till 4 uteboxar. Men, hur mycket kostar en sådanhär uteBox? Tackar för svar :)
Svar
4
· Visningar
1 503
Senast: incognito
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Hjälp
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur