Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vi har gård, med egen mark. En stor del av marken är utlånad till ena grannbonden, detta skedde innan jag flyttade hit, och var en win -...
Hästmänniskan
Nu är jag så förbenat trött på den här vintern så jag vet snart inte vad jag ska ta mig till. Som sista utväg så att jag kan göra något...
Hästmänniskan
Ni som hyr ut erat släp, vilka erfarenheter har ni? Skriver ni kontrakt varje gång? Funkar det bra? Hur gör ni ifall skada uppstår vid...
Trädgård & Växter Potatis gillar väl inte kyla alls? Alltså själva knölen. Nollgradigt funkar men de vill inte frysa mer än så. I och för sig blir det väl...
Hästmänniskan Jag upplever definitivt att de är svårare att få bort från cobbarna/de med behåring. De andra tar behandlingen på ordentligt och visar...