Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
I natt brann min systers stall/lada upp:cry:hon vaknade 23.30 av att hon hörde ngt, hon gick ut och gick runt ladan och uthuset för att...
Hästmänniskan
Är det någon här som har erfarenheter av att köpa häst av försäljningsstall?
Hur tänker du angående sånna stall? Vill veta både för och...
Hästmänniskan
Jag är lite förvirrad just nu. Har fått höra att det kommer en ny lag i Januari som innebär att man måste ha tillstånd för att få köra...
Hästmänniskan
Vi är på gång och ska sätt upp staket runt den nya ridbanan. Jag vill ha något rejält, hållbart men också snyggt. Vad har ni andra runt...
Hästmänniskan
Hej,
Jag är en tjej som har ett och ett halv år kvar i skolan innan gymnasiet. Jag har inte en aning om vad jag vill bli, eller vilken...
Hästmänniskan
Jag äger 2 tredjedelar på en häst som jag vill sälja. Hon som äger den andra delen vill ha hem honom. Han har varit borta ett tag. Har...
Hästmänniskan
Vilken är den bästa dragbilen som ska kunna dra minst 2 ton, vara skön att köra långt, för 4-5 passagerare, inte dra hur mycket bensin...
Hästmänniskan
Misstänker att om jag lastade mina två små hästar i kärran så skulle det bli kanske 100-150 kg övervikt. Frågan är då vad som händer om...