Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästnyheter
Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar
Hästnyheter
Efter ett EM med tysk dominans är det inte oväntat att det bara är tyskt i toppen på världsrankningen efter augusti månad. Patrik Kittel...
Hästnyheter
Efter en mindre lyckad inledande dressyr klättrar Sverige i lagtävlingen i EM i fälttävlan efter det andra momentet – terrängritten.
Två...
Hästnyheter
I juli för drygt fem år sedan drabbades den unga travtränaren Joakim Sandkvist, 28, av ett hjärtstopp och efter dagar på intensiven gick...
Hästnyheter
Meningarna går i sär kring den otäcka ridolyckan som resulterade i att en 14-årig flicka fördes till sjukhus. "Det har blivit en häxjakt...
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...