Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Årets Jerringpristagare blev dagens snackis. Debatten visar att hästsporten fortfarande ifrågasätts. – Som hästmänniska är det ju...
Svar
0
· Visningar
171
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Under måndagskvällen kammade hoppryttaren Peder Fredricson, som tidigare drev Hornsunds gård utanför Flen, Jerringpriset för Sveriges...
Svar
0
· Visningar
216
·
Hästnyheter Egentligen vet jag inte varför jag blir förvånad. Det hände när Rolf-Göran Bengtsson vann Jerringpriset och jag hade det på känn, visste...
Svar
1
· Visningar
971
Hästnyheter Hästbönderna Elin och Jonas Nordlund på Backfors Gård vann 50 000 kronor i Landshypoteks tävling. Verksamheten ska inspirera till mer...
Svar
0
· Visningar
281
·
Hästnyheter En delad presskår rasar över gårdagens Jerringprisvinnare. På Svenska Ridsportförbundet däremot, hoppas man att mer publicitet ska ge...
Svar
0
· Visningar
438
·
Hästnyheter Ryttarna efterlyser sedan tidigare ridleder. Efter beslutet att bara tillåta ridning på stränderna under vinterhalvåret har flera...
Svar
0
· Visningar
329
·
Hästnyheter Vilken skatt de sitter vid, tänker jag när syskonen Ebba och Christian Schenholm plockar i en kartong med bilder. Ebba håller på att...
Svar
0
· Visningar
403
·
Hästnyheter Hästar på jobbet och hästar på fritiden. För Linda Jacobsson är hästar den stora passionen i livet. — Det blir aldrig för mycket, jag...
Svar
0
· Visningar
273
·
Hästnyheter Efter en uppväxt på cirkus har Sofie Rhodin känt sig rotlös och flyttat runt mellan storstäder. Men nu är hon tillbaka och tillfreds med...
Svar
0
· Visningar
300
·
Hästnyheter 13-åringarna Saga Hagelbäck från Sölvesborg och Thelma Stjernberg från Bromölla har fått en plats i Gothenburg Horse Show den 21-26...
Svar
0
· Visningar
402
·
Hästnyheter Under fredagskvällen inträffade flera inbrott i bilar på olika håll i Hässleholm, samtliga i samband med större evenemang. ... Källa /...
Svar
0
· Visningar
300
·
Hästnyheter Gamlebygymnasiet startar återigen sin hästutbildning, denna gång i samarbete med Överums hästsportförening. Första intag blir i höst...
Svar
0
· Visningar
249
·
Hästnyheter Vad är det egentligen som gör att en ryttare som Peder Fredricsson vinner OS-silver och blir nominerad till Jerringpriset? Är det inte...
Svar
0
· Visningar
230
·
Hästnyheter ”Det är bättre att hålla käften och bli tagen för en idiot, än att öppna den och undanröja alla tvivel.” Bloggen fick lära sig de...
Svar
0
· Visningar
503
·
Hästnyheter ”Den här attityden, att ridsporten inte riktigt räknas, är något som man som hästmänniska stött på så ofta att den blivit tröttsam för...
Svar
0
· Visningar
402
·
Hästnyheter Peder Fredricson blev den andra hoppryttaren någonsin att få ta emot Jerringpriset, vilket har delat sportsverige i två läger. Vissa...
Svar
0
· Visningar
419
·
Hästnyheter Peder Fredricson tar hem Jerringpriset och aldrig har jag sett så många tappade hakor på parkett i Globen. Men den som kan sitt...
Svar
0
· Visningar
400
·
Hästnyheter Igår fick ryttaren Peder Fredricson från Vitaby Jerringpriset. Han vann med överlägset flest röster. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
339
·
Hästnyheter Vann fel person Jerringpriset? Många tycker det. Men att Peder Fredricsons oväntade triumf skulle urvattna priset, det håller inte...
Svar
0
· Visningar
393
·
Hästnyheter Kritiken mot att Peder Fredricson fick Jerringpriset kan bottna i okunskap om hästsport. Det menar Monica Andersson i Skaraortens...
Svar
0
· Visningar
281
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka