Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter SM-segern gick till Patrik Kittel och Watermill Scandic efter en magisk kür. Mads Hendeliowitz och Jimmie Choo Seq tog sin första...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter John Hickey och Fairplay van het Hellehof vann Prins Gustaf Adolfs Minneshoppning, en Grand Prix över 1,45-hinder, på Strömsholms...
Svar
0
· Visningar
429
·
Hästnyheter SM-finalen var långtifrån avgjord innan den började - även om publik på plats inte direkt fick någon information om dramatiken. Lovisa...
Svar
0
· Visningar
346
·
Hästnyheter Strömsholms Ridsportförenings Daniel Svensson vann silverrundans final över 1,40-hinder under söndagens Nationaldagstävlingar. Ekipaget...
Svar
0
· Visningar
250
·
Hästnyheter En bomincident under bronsrundans final över 1,30-hinder på Strömsholms traditionella Nationaldagstävlingar på måndagen gjorde att det...
Svar
0
· Visningar
273
·
Hästnyheter En av Europas mest prestigefyllda hopptävlingar för unga ryttare på ponny och häst avgjordes i helgen i Wierden, Holland. ... Källa /...
Svar
0
· Visningar
314
·
Hästnyheter Tre starter resulterade i tre placeringar, varav två pallplatser, när Linnea Bergman ställde upp i helgens dressyrtävlingar i Umeå...
Svar
0
· Visningar
277
·
Hästnyheter Sophia Ericsson från Sunne tog under helgen hem vinsten i tävlingen Swedish eventing trophy i Strömsholm. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
348
·
Hästnyheter Elin Hassellunds vecka kan sammanfattas med ett ord: succé. Hon slutade på en fjärdeplats i SM i dressyr för unga ryttare tillsammans...
Svar
0
· Visningar
363
·
Hästnyheter Den eviga tvåan fick äntligen in en fullträff. - Jag tror inte riktigt jag har förstått det. Jag trodde aldrig att jag skulle ta ett...
Svar
0
· Visningar
297
·
Hästnyheter – Jag hade en fantastisk dag i Gagnef i lördags! Det utbrister Gävleryttaren Anna Grönberg efter dubbelsegern i dressyr med sin unga...
Svar
0
· Visningar
405
·
Hästnyheter Två unga ryttare från kommunen tog sig vidare till final i Sveland Cup, när zonfinalen klarades av på nationaldagen. ... Källa / Läs...
Svar
0
· Visningar
255
·
Hästnyheter Tjustbygdens Sparbank tillsammans med dess ägare Sparbanksstiftelsen Tjustbygden, anordnade för andra året i rad en heldag i Västerviks...
Svar
0
· Visningar
279
·
Hästnyheter I kanonform både i kval och final. Då gick den första historiska segern i Riksmästerskapet till Marina Mattsson. - Jag gjorde en miss...
Svar
0
· Visningar
285
·
Hästnyheter Trots sjukdomsbevär lyckades Cecilia Bergåkra få en femteplacering på SM i dressyr för juniorer. – Jag är jättenöjd, summerar...
Svar
0
· Visningar
253
·
Hästnyheter Aspebodas ridanläggning ligger vackert inbäddad i härlig grönska och när solen visar sin bästa sida så är det bara att sitta ner och...
Svar
0
· Visningar
289
·
Hästnyheter På dubbla banor avverkade Gagnefs Ridklubb sex dressyr-klasser med lokal och regional status. Nivåerna var från lätt B:3 till medelsvår...
Svar
0
· Visningar
362
·
Hästnyheter Hemmahoppet och OS-kandidaten Emilie Nyreröd kom fyra i SM-finalen i dressyr som avgjordes under Nationaldagstävlingarna i Strömsholm...
Svar
0
· Visningar
323
·
Hästnyheter Orsa Ridklubb har haft tre tävlingsdagar i hoppning med strålande sol och perfekt temperatur för båda hästar och ryttare...
Svar
0
· Visningar
341
·
Hästnyheter Niclas Petersson och hans familj fick en upplevelse värd att minnas. På åkern vid familjens hus i Stora Idehult utanför Nybro såg de en...
Svar
0
· Visningar
364
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka