Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Praktik utomlands är en möjlighet för dem som går på naturbruksgymnasiet i Östergötland. Elin Hofmeijer var på en gård utanför staden...
Svar
0
· Visningar
411
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter I senaste numret av Ridsport skrev vi om hingsten Ierland som drabbats av pungbråck. Lite goda nyheter kommer det från Helgstrand...
Svar
0
· Visningar
334
·
Hästnyheter I grannlandet Danmark laddas det upp med ett stort utomhusevenemang med start i Pingsthelgen. Stora tävlingar, mässa, dansk hygge och...
Svar
0
· Visningar
295
·
Hästnyheter Total Hope, årets bruksprovsvinnare i dressyr, som buköppnades akut natten till fredag på Dyrehospitalet i Köpenhamn är sedan något dygn...
Svar
0
· Visningar
281
·
Hästnyheter "Det känns väldigt bra. Jag hade redan tidigare gjort klart att jag slutar efter OS och nu kan jag fullfölja mitt uppdrag precis som jag...
Svar
0
· Visningar
268
·
Hästnyheter De traditionella pingsttävlingarna i tyska Wiesbaden bjuder både på femstjärnig dressyr, fyrstjärnig hoppning och trestjärnig...
Svar
0
· Visningar
366
·
Hästnyheter I helgen blir det årspremiär för Swedish 7-Star Spring Tour. Som vanligt sker starten i Wermland Equestrian Games i Hammarö utanför...
Svar
0
· Visningar
284
·
Hästnyheter Ellen Johansson, 10, från Vänersborg red hem sina första internationella vinster i danska Fredriksborg under Baltic Cup. Trots sina unga...
Svar
0
· Visningar
331
·
Hästnyheter Under onsdagen inleddes årets Hästriksdag 2016 på Sveriges riksdag. Moderatpolitikern och Jönköpingsbon Mats Green (M) leder...
Svar
0
· Visningar
316
·
Hästnyheter Härrydaryttaren Victoria Wallenstam hade stora framgångar i en trestjärnig internationell hopptävling i norska Drammen i helgen. ...
Svar
0
· Visningar
337
·
Hästnyheter Solen strålade över Råda ridklubbs tävling under Kristi himmelsfärds dag. Trots en lite snöplig rivning var hemmaryttaren Josefina...
Svar
0
· Visningar
213
·
Hästnyheter Vård, skola och fritid är de stora satsningarna som majoriteten, S, C och MP, vill göra inför 2017. Mer personal i omsorgen, en procent...
Svar
0
· Visningar
238
·
Hästnyheter Under uppmärksammade former fick Sylve Söderstrand lämna sin post som förbundskapten för det svenska hopplandslaget. Då protesterade...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: Snubbelfot
·
Hästnyheter Jaclyn Kenny från Kanada är lärare i Sundsvall och följer branden via nätet. Här berättar hon om sin kusin som lämnade allt och flydde...
Svar
1
· Visningar
606
Senast: animalasia
·
Hästnyheter Att vara eller inte vara, det har varit frågan inför Elitloppet för Your Highness. Nu lämnar Fabrice Souloy klartecken – och hästen ska...
Svar
0
· Visningar
389
·
Hästnyheter Nuncio kommer obesegrad i år till Elitloppet. Superstjärnan lunkade hem Meadow Roads lopp på 1.10,3 – och fick till slut sin rosa...
Svar
0
· Visningar
420
·
Hästnyheter Sylve Söderstrand blir kvar som ledare för det svenska hopplandslaget över OS i Rio. På SOK:s uppdrag blir han olympisk headcoach. ...
Svar
0
· Visningar
622
·
Hästnyheter Polisen avslutar samarbetet med Djurambulansen. Senast igår skulle polisen meddelat om avtalet med det från tv välkända företaget skulle...
Svar
4
· Visningar
1 091
Hästnyheter SOK har tillsammans med Ridsportförbundet tagit fram en lösning på kaoset i hopplandslaget: Sylve Söderstrand, 58, är tillbaka som...
Svar
0
· Visningar
638
·
Hästnyheter I höstas drabbades Stefan Hultman av en hjärtinfarkt. Efter det har det varit tyst. Men nu kan tränaren själv berätta att han är på...
Svar
0
· Visningar
452
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka