Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter OS-ryttaren Jens Fredricson kommer till Rävsta Ridcenter/Märsta Ridklubb den 22 januari för att ge en inspirerade clinic. ... Källa /...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter I djupa lager av snö red Nerikes distansryttarklubb tillsammans igår. Distansritt är liten sport här i Sverige, men näst störst bland...
Svar
0
· Visningar
331
·
Hästnyheter Det gick inget vidare för Sverige i dagens Grand Prix-hoppning i Basel. De svenska ekipagen klarade sig inte till andra rundan efter för...
Svar
0
· Visningar
283
·
Hästnyheter Under lördagen lämnade brandmännen i Järbo sina starka brandbilar och tränade med andra hästkrafter i stället, när Järbo ryttarsällskap...
Svar
0
· Visningar
335
·
Hästnyheter Skatteverket tyckte inte föreningen hade rätt att dra av moms och fick medhåll i den första rätten. Nu tycker dock kammarrätten att...
Svar
0
· Visningar
257
·
Hästnyheter I mellandagarna var jag ute på en ridtur. I stilla skritt var vi snart hemma, hästen och jag. Bakifrån kommer en bilist som inte visade...
Svar
0
· Visningar
337
·
Hästnyheter Kommunen har köpt mark i Tostarp för över en halv miljon kronor. Här vill de koncentrera hund- och hästaktiviteter, medan gamla...
Svar
0
· Visningar
298
·
Hästnyheter Skolinspektionen har bestämt att det kan uppfattas som kränkande för elever på ridsportsgymnasiet att baka tårta som den gamla...
Svar
0
· Visningar
352
·
Hästnyheter En ny undersökning gjord av företaget Novus på uppdrag av Svenska Ridsportförbundet visar att ridsportens positiva trend håller i sig...
Svar
0
· Visningar
400
·
Hästnyheter ...Frida Karlsson, tävlingsledare för Firmakeppni som arrangerades av Idja islandshästförening på Arvika ridklubb i söndags. ... Källa...
Svar
0
· Visningar
473
·
Hästnyheter Vid Solvallas tävlingar i fredags gästades banan av Vincennes huvudfunktionärer. Målet är att långsiktigt kunna likställa en del av...
Svar
0
· Visningar
352
·
Hästnyheter Unge Kevin Porshage har lyckats bra som amatör. – Jag hoppas att trenden av duktiga amatörer på Solänget gör att vi får fler...
Svar
0
· Visningar
547
·
Hästnyheter I en prestigefylld distansritt i Dubai i helgen fanns Annelie Eriksson från Bjursås med. Hennes häst Shajfaklaan var enda nordiska häst...
Svar
0
· Visningar
665
·
Hästnyheter En ponny sätter skräck på "Farmen"-deltagaren Ali Kabiri - när han blir lämnad ensam med djuret på gården. – Jag tror aldrig jag har...
Svar
0
· Visningar
902
·
Hästnyheter I förmiddags fick Räddningstjänsten hjälpa en häst som gått genom isen vid Möcklö i Karlskrona. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
616
·
Hästnyheter Eskilstunas Tony Wallin kommer inte att ses i loppen den närmaste månaden. En fraktur i handen är orsaken. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
462
·
Hästnyheter Nu är det även nominerat i de tre sista klasserna inför Hästgalan: årets kallblod, årets sto och årets äldre. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
544
·
Hästnyheter Är du den inbitne dressyrnörden eller den fartfyllda hoppryttaren? Du kanske helt enkelt är en hobbyryttare som inte bryr sig alls...
Svar
0
· Visningar
777
·
Hästnyheter Helena Ståhl, 24, valde att avliva sin travhäst efter en skada. Men istället för att begrava hästen valde Helena något helt annat –... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 149
Senast: Viva
·
Hästnyheter En Islandshäst, gott om snö och en pulka. Det blir en härlig vinterdag. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
935
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka