Hästnyheter

Här hittar du hästrelaterade nyhetstrådar. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Hästnyheter Sveriges lag i fälttävlan har fått en drömstart. Efter första dagen ligger svenskarna tvåa. – Det var jättehäftigt, säger Louise Romeike.
Svar
0
· Visningar
521
Senast: Gunnar
·
Hästnyheter Andra delen av fälttävlans dressyr på OS i Tokyo är avklarad, och de svenska fälttävlanstjejerna har levererat.
Svar
0
· Visningar
430
·
Hästnyheter Svenska Ridsportförbundets stämma i maj 2021 beslutade om en analys och översyn av förbundets finansieringsmodeller samt dess ekonomiska...
Svar
0
· Visningar
270
·
Hästnyheter I ponnyklassens Grand Prix lyckades Thea Gånehed från Förlanda ta hem segern i Falsterbo Horse Show. – Jag var ensam felfri och det var...
Svar
0
· Visningar
330
·
Hästnyheter Debutanten Therese Viklunds förhållningssätt till OS? –Jag försöker se det som vilken bana som helst och att det bara är att gå in och...
Svar
0
· Visningar
265
·
Hästnyheter Sara Algotsson Ostholt dissar de nya OS-reglerna i fälttävlan och tror att de skadar sporten. En helt annan åsikt har Ludwig...
Svar
0
· Visningar
464
·
Hästnyheter Andra delen av fälttävlans dressyr på OS i Tokyo är igång. Här kan du hänga med i de viktigaste händelserna.
Svar
0
· Visningar
273
·
Hästnyheter Gården i Hörby har sålts. Nu fortsätter Douglas Lindelöw satsningen utomlands – närmare bestämt i Belgien. ”Jag lämnar gården med...
Svar
0
· Visningar
250
·
Hästnyheter VM i voltige för juniorer har dragit igång. Tävlingen går i Le Mans i Frankrike och Sverige representeras i JVM av två tjejer.
Svar
0
· Visningar
200
·
Hästnyheter Fälttävlanshästarnas form i dressyrprovet, Therese Viklund som tänkbar overnight-leader efter fredagens tävlingar och en intervju med...
Svar
0
· Visningar
285
·
Hästnyheter Sista helgen i augusti blir det EM i fälttävlan för young rider och juniorer på Segersjö, Odensbacken, i Närke.
Svar
0
· Visningar
318
·
Hästnyheter Debutanten Therese Viklunds förhållningssätt till OS? – Jag försöker se det som vilken bana som helst och att det bara är att gå in och...
Svar
0
· Visningar
219
·
Hästnyheter Runt 70 procent och mer krävdes för att klättra upp i toppen när de första SM-kvalen reds på Grevagården under torsdagen. Spana in vilka...
Svar
0
· Visningar
285
·
Hästnyheter Det blev en stark start för Sverige i fälttävlans OS på fredagen genom Therese Viklund och Viscera.
Svar
0
· Visningar
245
·
Hästnyheter Fälttävlanssvenskarna har klarat första kontrollpunkten på OS. Under torsdagen fick alla de svenska fälttävlanshästarna godkänt när de...
Svar
0
· Visningar
218
·
Hästnyheter Det är dags att börja prata mer om dressyrhästarnas form. Det tycker i allafall medverkande i dagens OS-podd. Det blir också en del...
Svar
0
· Visningar
352
·
Hästnyheter Dubbel tysk segerlycka och en bronsmedaljör som nästan sprack av stolthet för sin unga häst. Det blev, trots bannlyst publik, en festlig...
Svar
0
· Visningar
241
·
Hästnyheter Fredagens OS-tävlingar börjar redan klockan 1.30, svensk tid, med fälttävlans dressyrmoment. Här finns allt du behöver för att hänga med.
Svar
0
· Visningar
199
·
Hästnyheter Det blev en rafflande slutstrid i loppet Red Mile på Åby. Till slut var Zarenne Fas starkast.
Svar
0
· Visningar
253
·
Hästnyheter Folksam har för tredje gången testat ridhjälmar och presenterar bäst i test och bra val. Men också de hjälmar som inte fick bra betyg... 2
Svar
23
· Visningar
2 213
Senast: Marvin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Vilken ras passar mig?