Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Olika "hjälpmedel" inom hundsporten? Såsom att i ridsporten har man graman, halsförlängare osv som "hjälpmedel" men det måste ju finnas... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
10 451
Övr. Hund Hej! hur har ni lärt er hund att stå från att den sitter? Vill kunna visa med handen framför ansiktet och göra så att hunden står kvar...
Svar
6
· Visningar
974
Övr. Hund Jag undrar hur ni som inte kan ta med hunden på jobbet gör. Vilket alternativ valde ni till er hund och varför? Hur hittade och valde ni... 2
Svar
37
· Visningar
2 504
Senast: Kadi
·
Övr. Hund Vår granne har en hund som dom inte klarar att ha okopplad eftersom den totalt skiter i dem. Den sticker in på vår tomt och jagar vår...
Svar
17
· Visningar
984
Senast: Viva
·
Övr. Hund jag är i stort helt okunnig om träning och olika metoder, men jag måste få ställa en fråga till er som kan! Min kollega har en hanhund... 7 8 9
Svar
162
· Visningar
7 792
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Vill höra era solskenshistorier och även mindre lyckade försök att vänja hundar vid katter när de från början helst vill käka dem till...
Svar
10
· Visningar
1 231
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Jag har i dagsläget tre hundar varav två är pensionärer och varken kroppsligt eller mentalt vill och kan följa med på långturer eller...
Svar
4
· Visningar
562
Senast: EmmaW
·
Övr. Hund Jag tror att ni förstår precis vad jag vill bara med trådstarten... Jag har tidigare bott så att jag har kunnat stänga till rummen med...
Svar
3
· Visningar
1 028
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Hej ska kanske skaffa en till hund denna gång vill vi ha en tik . men vad ska den hetta tycker ni? har några namn som jag tycker är...
Svar
7
· Visningar
791
Övr. Hund Ozzy är 14 månader och oftast hemma sköter han sig bra, går fint i koppel och kan även gå lös fot när vi möter folk eller hundar. På... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 136
Övr. Hund Som jag nämnt i en annan tråd här på hund måste jag med största sannolikhet omplacera min ena hund. Och då hjärnan är som mos, och...
Svar
17
· Visningar
1 554
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Hej! Jag har alltid varit "kattmänniska" och har aldrig haft hund i familjen eller liknande. Efter att ha jobbat lite inom...
Svar
7
· Visningar
1 076
Senast: Theodor
·
Övr. Hund Jag surfar runt efter bilbur och har ingen aning om min hunds mått. Är det någon som vet vilken storlek (ras) på hund som följande mått...
Svar
14
· Visningar
4 026
Senast: nella84
·
Övr. Hund Ja, som rubriken säger skulle jag behöva en klippmaskin till corgin. Den ska inte vara till att klippa hela hunden utan för att klippa...
Svar
3
· Visningar
747
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Jag har en bil idag där hundarna åker i bagaget, med lastgaller framåt och jeppegrindar bakåt, jag skulle egentligen vilja fälla...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: Och_Aye
·
Övr. Hund Vad får jag som hundägare ut av ett BPH-test som jag inte redan känner till om min hund? Jag förstår att BPH-beskrivningar kan vara av... 2
Svar
32
· Visningar
2 003
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Nu behöver jag lite hjälp! Jag har bara anmält hundar till jaktprov de senaste 13åren men nu ska vi börja ställa ut och jag känner mej...
Svar
7
· Visningar
525
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Om jag vill lära mig allt (eller ja :p;) ).. vart börjar jag då? Tänker mig att biblioteket borde kunna vara en bra startplats, men...
Svar
8
· Visningar
699
Senast: Ankan
·
Övr. Hund Jag har en vädringskrok som när jag köpte den för 8-9 år sedan var godkänd av försäkringsbolag. Dvs. om någon bröt sig in i bilen när...
Svar
9
· Visningar
3 362
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Min hund är av typen att man ska framåt så fort som det bara är möjligt. I början av promenaden är nosen inte påkopplad alls. Då funkar... 7 8 9
Svar
171
· Visningar
11 974
Senast: Hyacinth
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka