Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund I dagarna är det ett år sedan Skroffan blev sjuk och dog (jag kan nästan inte ens skriva det :(). Jag har förlorat en hund till det...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Lägger en del hårda spår åt min hund. Hur kul som helst, men jag är helt hopplös på att komma ihåg hur spåret går. Hur mycket jag än... 2
Svar
37
· Visningar
3 669
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Det finns ju företag som specialbygger burar till olika bilmodeller. Hur anpassade är de till bagageutrymmena? Sätts de ihop utanför och...
Svar
2
· Visningar
559
Senast: snorp
·
F
  • Låst
Övr. Hund Varje sommar är det samma visa. Turister och sommargäster går helt sonika in på vår tomt, eller över den. Igår gick en ungdom från... 10 11 12
Svar
224
· Visningar
15 760
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag är medlem i en brukshundklubb sedan några år tillbaka. Den ligger långt bort för mig, så att åka dit för att träna till vardags är...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Jag har båda och upplver att hunden gillar halsbandet bättre än selen? Jag har tre olika selar men alla upplevs av hunden som mindre...
Svar
15
· Visningar
2 831
Senast: Lager
·
Övr. Hund Har i nästan 2 år har jag haft en hund som var tänkt på foder. Jag hade hen i över 6 månader innan ägaren hörde av sig ang avtal. Hon... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 404
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Jag ska fixa reflexvästar med tryck till klubben. Tanken är hundklubbens hela namn på ryggen och loggan fram på bröstet... Men nu till...
Svar
4
· Visningar
564
Senast: igbest
·
Övr. Hund Inser att jag kommer ha svårt att lyckas pga jaktinstinkten hos hunden (pointer, vorsteh, husky Greyhound mix) Men iaf hur skulle ni gå... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 567
Senast: jemeni
·
Övr. Hund Ja, jag bestämde mig för att dagens bilder var värda en egen tråd ;) Idag var det dags för årets största vinthundsutställning och ett...
Svar
12
· Visningar
1 986
Senast: Sezziyanen
·
Svar
0
· Visningar
216
Senast: Olympus
·
Svar
0
· Visningar
246
·
Svar
0
· Visningar
217
·
Svar
0
· Visningar
180
·
Svar
0
· Visningar
213
·
Övr. Hund Vad är bäst egentligen? Hund 10 år, ägaren död. Uppväxt själv med husse ensligt på landet. Snäll och folkkär jakthund. Van att springa... 2
Svar
23
· Visningar
1 906
Senast: Ray
·
Övr. Hund Har fått lite idétorka här hemma och vill öka på min belöningskorg. Vad är era hundars favoritbelöningar? Hos oss ligger dessa i topp...
Svar
3
· Visningar
550
Övr. Hund Hej! Min hund lägger sig gärna med rumpan i vädret, främst vid läggande under gång. Hur får man bort detta?
Svar
3
· Visningar
520
Övr. Hund Behöver vi inte en tramstråd om hundar? :) https://twitter.com/i/videos/tweet/755557104669327360?
Svar
6
· Visningar
630
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Jag har ju fått en ny hund, en tvåårig cairnhane. I samband med detta har jag inte betalt en spänn utan uppfödaren har stått för alla...
Svar
6
· Visningar
1 738

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Atletix
  • Ormbett
Tillbaka