Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej Som jag skrev förut så har vi just tagit bort våran hund på grund av sjukdom han var jättedåliga vi kunde inte göra nått saknanden...
Svar
5
· Visningar
590
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Vår första hund. Alba är 13 veckor nu och vi vill lära oss och henne att spåra. Har provat lite hemma att dra ett grisöra på gräset ca 5...
Svar
12
· Visningar
2 494
Senast: Silver Girl
·
Övr. Hund blev lite fundersam idag när jag som vanligt bläddrade igenom valp annonser, vita långhåriga hundar så som ljusa golden, vita schäfer...
Svar
13
· Visningar
1 323
Övr. Hund Vi funderar på att skaffa hund nr 2, vi har idag en 7-årig kastrerad hane, G, som tyvärr har en tendens att vakta resurser som mat/ben...
Svar
15
· Visningar
1 192
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Fattar inte att detta ska vara så svårt men var hittar man en bra godisburk/behållare? Bra = uppfyller följande kriterier: Tålig, gärna...
Svar
4
· Visningar
533
Senast: Nirvana
·
Övr. Hund det är mitt problem..han börjar "gråta" direkt ja går ut. Ska jag gå ut o vänta tills han slutar gråta? han kommer inte sluta..förra...
Svar
14
· Visningar
5 214
Senast: kossankaj
·
Övr. Hund Bara att inse att min lilla bil är för liten. Det blir nog en annan toyota då jag får ett bra pris. Frågan är bara i vilken modell en...
Svar
6
· Visningar
855
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Tänkte vi kunde tipsa varandra om olika semestermål som är hundanpassade. Vandringsleder, rastplatser, badplatser, matställen ect. ect.
Svar
6
· Visningar
594
Senast: Nebraska
·
Övr. Hund Hej! Jag tränar rally och har problem med att få hunden att sätta sig rakt när jag dirigerar den från att ha suttit framför mig till att...
Svar
4
· Visningar
746
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Jag har fått uppfattningen att det går att uppfostra hunden att hålla sig tills man kommer till lämpliga rastmarker där man kan och får... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 398
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Visst finns det fler styrelseledamöter här? Ibland har jag saknat att ha någon utomstående styrelse- och föreningsperson att bolla med... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 481
Senast: HeleneK
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en bättre hundbil, men i vanlig ordning blir jag bara förtjust i bilar med tröskel i bagageutrymmet. Så, finns det...
Svar
8
· Visningar
3 001
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Hur stor plats har din hund i sin bilbur? Lägg gärna i bild :) Minn har gott om plats i sin och den är faktiskt laglig enligt jbv mått...
Svar
5
· Visningar
2 089
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Finns det några regler för hur stort ett bagageutrymme ska vara vid transport av hund, dvs om man inte använder bur utan har t ex...
Svar
6
· Visningar
664
Övr. Hund Snabb fråga: Avstånd mellan slalompinnarna?
Svar
4
· Visningar
513
Senast: Snuffsan
·
Övr. Hund Hej alla. Nu ar det inte langt tills vi far hem nya valpen :) Vi har redan en 2.5 arig schafer tik, och valpen kommer bli en hane...
Svar
9
· Visningar
1 908
Senast: ElinAgnes
·
Övr. Hund Jag har letat runt lite efter custom-made tjänstetecken till Tinja, men de jag mejlat har inte svarat.. Verkar som att de inte håller på...
Svar
5
· Visningar
1 000
Övr. Hund Om en utlänning besöker Sverige och tar hunden med sig, vilka regler är det som gäller? Är det samma regler för alla EU-länder? Hur är...
Svar
7
· Visningar
704
Senast: Magiana
·
Övr. Hund Läste just en bok som har inspirerat mig mycket, nämligen Friskvård för hund av Annika Falkenberg och Karin Yllö. Men nu är jag såklart...
Svar
7
· Visningar
541
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Kanske en något korkad fråga: Hur hanterar jag en väldigt "oralt orienterad" valp? Gammeltanten har aldrig reagerat såhär och ingen av...
Svar
9
· Visningar
955
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V