Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej! Jag har en tjanst att be om, for jag haller pa att fundera mig galen.. Om 4 veckor ska vi hamta hem en liten Vastgota spets...
Svar
18
· Visningar
2 186
Senast: ElinAgnes
·
Övr. Hund Hej kloka bukefolk. Denna fråga gäller inte mej utan En släkting till mig. Hon ska flytta till England till sin dotter och ska ha med...
Svar
10
· Visningar
2 368
Övr. Hund Jag har just "upptäckt" mini cooper och är lite småkär. Men innan jag faller hals över huvud måste jag ju veta om det är en lämplig...
Svar
13
· Visningar
3 250
Övr. Hund Jag och sambon har en liten busig dansk-svensk gårdshund på snart 3 år och 9 kg. Pga hans uppfinningsrikedom kombinerat med en viss...
Svar
7
· Visningar
3 954
Senast: utte
·
Övr. Hund Mitt stora intresse i livet är hundar och att träna hund och jag köpte för lite sen en blandrashund som är två år gammal. Vi har nu lärt...
Svar
11
· Visningar
1 429
Senast: Monstermom
·
Övr. Hund Är det bra med en sån där boll som man fyller med godis? Jag har ärligt talat aldrig köpt någon, men nu var det en kollega som bad mig...
Svar
11
· Visningar
803
Övr. Hund Hej. För lite mindre än två år sedan skaffade jag mig min första hund, en blandrastik av jakt- och vallhundsraser. Naiv och opåläst med... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
13 121
Senast: machafuko
·
Övr. Hund Mor o far fick ta bort sin cavalier i november pga ngn form av hastig blodcancer. Sorgen var stor och sökandet på olika säljsidor pågick... 2
Svar
24
· Visningar
3 291
Övr. Hund Jag har en beardis collie som är mycket lyhörd och lydig i normala fall. Han aktiveras främst inom agility men även spår och lydnad på... 2
Svar
20
· Visningar
1 487
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag skrev nyligen i dejting-tråden på Senior att jag jag inte kunde hitta ett endaste fel på min senaste crush. Det visade sig dock att... 2
Svar
38
· Visningar
4 859
Senast: Singoalla
·
Övr. Hund finns det någon här som bor i centrala Falun som kan hjälpa mig?
Svar
1
· Visningar
313
Senast: YlvaG
·
  • Låst
Övr. Hund Nu kunde jag inte hålla mig längre! NY TRÅD! 99 100 101
Svar
2 017
· Visningar
95 790
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/29685 Som rubriken lyder, finns det någon som vet varför hundägare/jägare(?) har sina hundar... 2
Svar
32
· Visningar
2 394
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Hej! Vi börjar bli desperata och behöver hjälp med vårt problem. Vi har en blandras på snart 3 år som skäller när hon är ensam. Det har... 2
Svar
24
· Visningar
14 832
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Jag tänkte höra om någon har anmält sig/funderar på att anmäla sig till hundlöpet i år? :D 2
Svar
23
· Visningar
1 480
Senast: Wick
·
Övr. Hund Lite bilder på min Hund som gick bort . Som valp.
Svar
0
· Visningar
655
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Idag har det som inte fick hända våran älskade hund har lämnat oss hans finns inte längre han dog alldeles för tidigt blev bara 9 år...
Svar
17
· Visningar
1 139
Senast: annie_cool
·
Övr. Hund Varför skaffade du hund? Speglar ditt val av hund dig som person? På vilket sätt? Vem är din hund för dig? Hur ser det ut hemma, har... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 839
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hejsan allihopa! Min valp kommer hem imorgon och jag undrar vad jag ska tänka på?
Svar
4
· Visningar
635
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Nu när hunden är vaccinerad och har fått pass så blir jag sugen på att åka någonstans med honom. Vad finns det för roligt att göra i...
Svar
10
· Visningar
789
Senast: bitta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V