Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Hur går det till när en viss hund blir till en ras? Vet tusan inte hur jag ska förklara men,,, Tex en golden hur vart den en golden...
Svar
3
· Visningar
1 012
Senast: starcastle
·
B
Övr. Hund var upp på klinik med min hund då min vanliga vet rekomenderade det när jag beskrev att min tik hade haft gula flytningar en tid. väl...
Svar
18
· Visningar
1 776
Senast: kusinvitamin
·
Övr. Hund Vad kostar det att fixa ett pass till sin hund? hur gör jag? papper? rabiesvaccination? etc. snälla hjälp mej!
Svar
4
· Visningar
1 607
Senast: FunnyFlyer
·
S
Övr. Hund Var hittar man olika agilitytävlingar som man kan anmäla sig till? Tänkte nämligen debutera:banana:
Svar
2
· Visningar
631
Senast: Skumbananen
·
J
Övr. Hund Jag undrar en sak ang tibben, deras bett hur ska det vara? min granes hund har värdens över bett det ska dem visst ha men ska inte...
Svar
1
· Visningar
905
Senast: Jessling
·
Övr. Hund Det hade varit roligt att se hur era raser såg ut förr i tiden, så långt bak man kan komma, och hur de ser ut idag. Jag hittade en... 2
Svar
29
· Visningar
8 366
·
S
Övr. Hund Diskuterade med en kompis som påstod att man inte får avla renrasiga pitbulls i sverige. har man pitbull i sin ägo får man ha det, men...
Svar
6
· Visningar
3 547
·
Övr. Hund Jag har precis kommit hem efter att min hund har varit ensam i ett par timmar. Det ser ut som att han kan ha satt i sig en del sytråd...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: marielen
·
Hundträning Nu MÅSTE jag komma igång ordentilgt med träningen! Vi tränar ju på så gott vi kan, och spårar en hel del. Men jag skulle behöva hitta...
Svar
4
· Visningar
1 132
S
Övr. Hund I torsdags morse dog "min" hund. Eller ja, mammas hund som va min när jag bodde hemma. Han vart "bara" 9 år gammal, men han hade så...
Svar
19
· Visningar
1 304
Senast: FunnyFlyer
·
I
Övr. Hund Funderar på att ta med min hund över till en kompis i Köpenhamn i vinter. Antingen över dagen eller över en/två nätter beroende på...
Svar
3
· Visningar
1 713
Senast: villi
·
Övr. Hund Hejsan är nu ut efter att skaffa en ny hund då jag blev tvugen att at bort min i vintars. De jag undrar är vilken ras passar mig? Hunden...
Svar
13
· Visningar
1 273
Senast: barajag...
·
Övr. Hund En av våra grannar äger en jättesöt, glad och trevlig finsk spets. Tyvärr så kan man ibland få för sig att det är hela kvarteret som...
Svar
6
· Visningar
963
Senast: Ciindy
·
H
Övr. Hund Hejsan! Är det någon som vet om några utställningar nu inför hösten? Har tittat på skk:s hemsida. Men är det någon som vet om några fler...
Svar
19
· Visningar
5 717
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Är det normalt att en hund aldrig reagerar på ringklockan hemma, eller inte märker när folk går förbi när han ligger o vilar. Ligger han...
Svar
3
· Visningar
1 101
Senast: Turali
·
Övr. Hund Bestämde mig för en härlig ridur nu på kvällen..och hunden skulle med! Jag hade inte ens hunnit upp i sadeln,så flög fan i...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: Alfakrulls
·
N
Övr. Hund Hej :) Jag har läääänge varit intresserad av agility, och drömhunden är Border collie. :love::love: :D Men när jag läser här på... 2
Svar
34
· Visningar
6 855
Senast: monsterblom
·
F
Övr. Hund Har vi några såna här?? http://www.youtube.com/watch?v=mcFBgVGMLXk Jag har i varjefall två som säkert skulle kunna söka till Idol!:idea:
Svar
1
· Visningar
722
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Hade tänkt mig ta med båda fauvarna och terriern ner till Stockholm i december och när jag satt och skulle anmäla, så gick ju inte...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Dentaku
·
Övr. Hund Jag har en Basett hound på 5 månader, som verkligen vägrar bli rumsren. Jag köpte henne när hon var nästan ungefär 3.5 månader, och... 2 3
Svar
51
· Visningar
13 863
Senast: jassica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V