Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Jag har precis börjat i 8:an och snart är det dags för prao (igen) och jag skulle så gärna vilja få praoa på ett hundhem. Har du något...
Svar
2
· Visningar
1 475
Senast: Kivina
·
F
Övr. Hund hur långa promenader ska/kan man gå med sin ettåring? min hund trivs som bäst verkar de som psykiskt iallafall när han får gå runt 1...
Svar
12
· Visningar
2 227
Senast: Syrsa
·
Övr. Hund Imorgon åker alltså min sambo, jag och barnen på semester utan hundarna. Vi har hyrt en stuga vid havet! I stugan fick man inte ha hund...
Svar
5
· Visningar
1 156
S
Övr. Hund Vad är era vovvar vaccinerade mot och vad brukar kostnaden på vaccin ligga kring?
Svar
19
· Visningar
1 456
Senast: plymen
·
  • Låst
Övr. Hund Ingen smutskastning, men en väldigt intressant youtube film om sönderavling av raser. http://www.youtube.com/watch?v=-1LyjlX4Mp8...
Svar
3
· Visningar
1 647
Senast: FunnyFlyer
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! är det nån som vet vart man kan vända sig om man är ute efter en brun labrador?
Svar
4
· Visningar
1 054
Senast: Grana
·
Övr. Hund Nyss hemkommen från SM i västerås. Står på prisutdelningen o lyssnar först går IPO hundarna upp på pallen då säger speakern att det...
Svar
1
· Visningar
1 047
Övr. Hund Tidigaste åldern som man kastrerar en hanhund När de är könsmogna direkt. Eller 12 mån som med hästar. När ser man att hunden är...
Svar
18
· Visningar
6 060
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Ja,efter att ha tagit hand om min hund idag..Vanligt folk har nog hall-mattor..jag har halm-mattor..:eek:,och det går inte att få...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: Galathea
·
Övr. Hund ja jag älskar dem så mycket, de förgyller min dag. åh vad jag tycker om dem :love: ursäkta bildbombningen...
Svar
18
· Visningar
1 475
Senast: smasch
·
Övr. Hund Hur många Bukare har/har haft/håller på att utbilda räddningshund? Grymt nyfiken, är det en sällsynt art? ;) 2 3
Svar
57
· Visningar
4 860
Senast: mango
·
I
Övr. Hund Ja som rubriken lyder, vart kan man hitta mjukt hund godis? Vill gärna veta märke, vart du köpt det och vad det kostar och hur mycket...
Svar
5
· Visningar
1 630
Senast: Johanna-79
·
Övr. Hund Här är min rottis til i dag http://www.pixbox.se/pic_show_id23098065.html
Svar
5
· Visningar
1 111
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Har en mycket märklig fråga, men jag kan inte sluta undra! Atlas beter sig så konstigt ibland. Nyss ställde han sig upp (efter att ha...
Svar
1
· Visningar
716
Senast: Liindah
·
Övr. Hund Nu ska pälsen ryka! Jag tovade ut honom bra efter vår skogstur men badade honom i Onsdags och efter det så har något djävulskt hänt... 2
Svar
23
· Visningar
2 732
Senast: escodobe
·
S
Övr. Hund Ska börja träna farsgubbens revisor (:angel:) och hennes JR tik. Har erfarenhet av att träna enbart hundar av olika åldrar och nivåer...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: SirWillgott
·
Övr. Hund Idag sprang det fram en stor berner sennen till oss när vi var ute. Känner igen den hunden sedan innan, den brukar skälla och utmana... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
5 074
Senast: Ferrari
·
Övr. Hund Har gått och väntat på att min dvärgpudeltik ska börja löpa, eftersom jag tänkt para henne. Det blir både hennes och min första kull... 2
Svar
38
· Visningar
2 715
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Kan foder påverka hundens fällning? Min fund fäller så vansinnigt mycket och har gjort det LÄNGE. Kom på idag att det kanske kan ha med...
Svar
4
· Visningar
1 111
Senast: barajag...
·
P
Övr. Hund Vad finns det för orsaker till att en hunds tandkött blivit svart på mindre än en vecka??:confused:
Svar
13
· Visningar
20 715
Senast: Daff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V