Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Har ni provat hundmaten ADVANCE har funderat på att byta till den men vill gärna ha åsikter, har ni hört något negativt eller positivt??
Svar
3
· Visningar
994
Senast: Minta
·
Övr. Hund Hanen är 50% Kinesisk och 50% papillon Tiken är 75% kinesisk och 25% Cihuahua Hur blir % på valparna då? Är inte min hund som...
Svar
19
· Visningar
1 144
Senast: Josssefine
·
Övr. Hund Hur gör man då?! kommer hem och min kära hund har rivit sönder ALLT som låg i papperskorgen på toaletten i miniatyrbitar... men tror... 2
Svar
31
· Visningar
7 232
Senast: boccia
·
M
Övr. Hund vid vilken ålder på valparna ska man börja ge dom valpfoder? med digivande tik?
Svar
3
· Visningar
682
Senast: villi
·
Övr. Hund Hur lång tid bör det få ta att få hem resultatet av en sådan från SVA? Min hund testades för över 5 veckor sedan men jag har ännu inte...
Svar
18
· Visningar
1 090
Övr. Hund Är inne på en sån nu,har väldigt bra erfarenhet av denna ras. Men har även dålig erfarenhet. Vår förtsa cocker var från en dålig...
Svar
13
· Visningar
2 138
Senast: Juzzzen
·
I
Övr. Hund Tänkte skapa en tråd för alla som har en liten fråga, och inte vill skapa en hel tråd för den. Det kan vara en fråga som man bara kräver...
Svar
1
· Visningar
855
Senast: Missel
·
Övr. Hund Är det någon här som vet hur länge en abortspruta kan verka på en hund? I början på juli 2007 blev min ena tik tjuvparad och jag lät...
Svar
7
· Visningar
6 855
Senast: Smokey
·
S
Övr. Hund Jag kan inte tänka längre för mitt hjärta är som ett inferno, alla känslor far rundor som en vinterstorm. Ni som tagit bort era...
Svar
8
· Visningar
1 150
Senast: hasselby
·
Övr. Hund Hur får man folk att börja promenera med sin hund, aktivera, uppfostra och träna den. Istället för att bara gapa åt den, anse att den är...
Svar
15
· Visningar
1 472
Senast: Mirre
·
Övr. Hund Eller inte helt utan men minskat antal och längd alla fall. Är gravid i v 32 nu och kan inte gå så långa och många promenader nu som...
Svar
10
· Visningar
1 192
Senast: Mirre
·
T
Övr. Hund Hej alla duktiga hundmänniskor! Jag planerar skaffa hund inom några år och är nyfiken på de här raserna. Själv har jag inte haft egen...
Svar
17
· Visningar
2 239
·
A
Övr. Hund Ni som jobbar, hur har ni gjort när ni skaffat valp? Jag har börjat kolla runt, främst efter en lite äldre omplacering, men så...
Svar
6
· Visningar
893
Senast: cassiopeja
·
E
Övr. Hund hej! Jag heter Emma och är 20år Jag har en familj som består av mamma pappa en bordercollie 9år och en dalmatimer 14år, en syster...
Svar
2
· Visningar
837
·
N
Övr. Hund Hej Jag får snart hem min DSG .Jag har förstått att den är väldigt aktiv. Den älskar att springa ,jaga bollar hoppa hit och dit.Nu... 2
Svar
35
· Visningar
1 792
Senast: Kimz0r
·
M
Övr. Hund hur mkt kostar det att ta bort tandsten på en dvärgpinscher ca?
Svar
5
· Visningar
776
Senast: Miiip
·
K
Övr. Hund Är det karens på ögondropparna som används vid ögonlysning?
Svar
5
· Visningar
1 449
Senast: villi
·
Övr. Hund Ska ärligt säga att jag inte trodde på henne först.... :crazy: En kompis till mig har en JR som ÄLSKAR vatten. Havet, duschen...
Svar
14
· Visningar
1 181
Senast: Gnist
·
H
Övr. Hund Jag söker ett bra ben, som hunden kan gnaga på länge.. Det ska inte krossas efter 2 sek. Har testat varenda ben på djur affären, men... 2
Svar
29
· Visningar
1 855
Senast: Sandra_L
·
Övr. Hund Nya tiken (5 år) börjatde precis löpa. Vilket ger ett något stökigt klimat hemma, att hålla henne och hanhunden isär. Nu har vi valet...
Svar
6
· Visningar
1 524
Senast: Bebben
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Hingstvalsfunderingar 2025