Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Idag tog min mamma kort på mig och min underbara 11åriga English Toy Terrier tik Linda. Hon är så himla go och speciell! Jag...
Svar
14
· Visningar
1 148
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Var inom i affären idag, tittade lite i tidningsstället, såg då en rubrik i en hundtidning "Träna med dövmetoden":confused:, någon som...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Gabbi
·
I
Övr. Hund Jag har världens snällaste hund men han är världens största fegis och mattegris:p Vi har ett STORT problem för han HATAR att åka buss...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: Sandra_L
·
F
Övr. Hund Läste de på en hemsida. Att en tjej från halmstad locka köpare genom att säga att dom blan annat är från USA. Säger bara att ja kollat... 2
Svar
23
· Visningar
3 886
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Jag har planerat att köra igång mitt trim under 2008 och står helt utan förslag på trimnamn. Har ni några bra förslag? 2
Svar
22
· Visningar
3 625
Senast: KungTulle
·
Övr. Hund Nu tycker jag att vi kan lägga in massor av bilder på den underbara rasen :) Både egna tollare och andras. Jag hade en tollarkille men... 2
Svar
22
· Visningar
3 488
Övr. Hund Ska skaffa ny bil och klurar på hur jag ska göra med hunden... Vet inte än exakt vad det blir för bil men har tänkt mig nåt litet och...
Svar
13
· Visningar
1 804
Senast: Basilika
·
L
Övr. Hund Jag har väntat på det men så kom det NU.....Jag o sambon ska till Göteborg i helgen och jag har för första gången fixat hundvakt sen vi...
Svar
14
· Visningar
1 148
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund ... utbytesstudenten som flyttat in här hos mig. Som höggravid blev Julie helt enkelt mer än vad jag orkar med så hon har flyttat in...
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Vad har man för ångerrätt gällande en kurs man anmält sig till, gått på en gång och sen känt "vad i helvete gör jag här !?" ? Innan...
Svar
14
· Visningar
1 450
Senast: mandaaa_
·
A
Övr. Hund Vart får ni tag i råa köttiga ben? Köper ni det direkt från slakteriet? Åker man bara till slakteriet och får en låda? Och hur ansöker...
Svar
2
· Visningar
669
Senast: diartistakasha
·
Övr. Hund Vilken olja är bäst tillämpad att använda till hundar? Rapsolja, majsolja mm :bump: Mvh Sandra
Svar
11
· Visningar
3 617
Senast: Nominous
·
M
Övr. Hund Vad ska man göra om det kommer fram lös springades hundar om man är ute och går med sin hund?. Hur ska man reagera?. Idag när jag...
Svar
14
· Visningar
2 645
Senast: Tora
·
M
Övr. Hund Någon som varit i Ullared (Gek*s) nyligen och som har koll på vad de har för sortiment på sin hundavdelning?
Svar
4
· Visningar
1 275
Senast: Lillan86
·
Övr. Hund Ja hur fungerar det ihop egentligen? Hur löser man det när man är i skolan hela dagarna? Och vad kostar en hund per månad ungefär...
Svar
7
· Visningar
1 112
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Jag har ingen erfarenhet av långåriga Schäfrar, men har nu en hanne från vanlig korthårskull (alltså inte avlad på långhår), reg i SKK... 3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 252
Senast: Gabbi
·
L
Övr. Hund Jahapp hundvalpen min börjar intressera sig för soffan, han vill gärna upp där, men den nya skinnsoffan tänkte jag försöka hålla fin och...
Svar
19
· Visningar
5 391
Senast: Lindyhop
·
D
Övr. Hund Hur ska jag lyckas få min GD tjej att fatta att hon ska sitta rakt vid min sida. Hon får liksom inte in rumpen.Lite dålig kroppskontroll...
Svar
6
· Visningar
1 039
Senast: mimmipigg
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar kring att skaffa en liten vovve. Jag jobbar nu halvtid, och kommer ha möjlighet att ta med vovven på jobb...
Svar
4
· Visningar
953
Senast: Juzzzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka