Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Har varit i kontakt med uppfödaren till han hunden vi ska para vår tik med. Men nu är det så att hon visade tecken på löpande redan i... 2
Svar
20
· Visningar
6 701
Senast: Josssefine
·
R
Övr. Hund Hej alla! Min familj har tänkt skaffa hund i sommar och nu funderar vi på Berner Sennen. Jag har läst många fördelar och så med dem (och...
Svar
6
· Visningar
2 895
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Ja, nu sitter man här igen med en skendräktig hund - som är värre än hon varit de andra gångerna. Hon får alltid mjölk i juvren och går...
Svar
2
· Visningar
705
Senast: Sol
·
Hundträning Eller rättare sagt; hur får man hunden kontaktsökande utan att behöva ha en korvbit i handen? Hur får man fotgående roligt? Jag har...
Svar
9
· Visningar
3 526
Senast: Smokey
·
E
Övr. Hund Hej ska inte para min tik nu hon har löpt 3ggr nu men vi är inte säkra än om vi ska göra det eller inte vi vill höra all fakta påde...
Svar
10
· Visningar
792
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Ja, nu sitter man här igen med en skendräktig hund - som är värre än hon varit de andra gångerna. Hon får alltid mjölk i juvren och går...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: Gnist
·
J
Övr. Hund Min tjej är en sheltie på lite över året.. Hon är lite för tunn och hur jag än försöker göda henne så lyckas jag inte? Har ni några bra...
Svar
12
· Visningar
3 456
Senast: Nenyah
·
Övr. Hund hej, har en shit tzu hane, blir 2år i februari. renrasig men tyvär inte stamtavla.(pga pappan ej var reggad,). Har en liten fråga...
Svar
5
· Visningar
1 865
Övr. Hund Jag vill börja spåra med Kerstin, men det är så svårt att få plats på någon hundkurs. Tänkte spåra hemma, men är lite nybörjare på spår...
Svar
7
· Visningar
824
Senast: Brandgul
·
H
Övr. Hund Två instruktörer stod och diskuterade konster. Och dom tyckte att man inte skulle lära tex en schäfer konster! Och jag frågade varför...
Svar
14
· Visningar
1 528
Senast: Gabbi
·
A
Övr. Hund Ja, min hund är alldeles för lat för att gå ner och dricka i köket så hon är toadörren inte stängd går hon in där och dricker. Hon...
Svar
9
· Visningar
2 772
Senast: astronaut
·
Övr. Hund Detta är mitt nya fovoritfoto på Izor:love: 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 164
Senast: tirnanog
·
T
Övr. Hund Trillade över den här videon på nätet. Vilken koll hon har på jycken eller snarare vilken koll jycken har på henne=) Nog för att min...
Svar
16
· Visningar
1 054
Senast: TurboDevil
·
M
Övr. Hund Vi har precis köpt en liten valp, eller liten är den väl inte den är 14 veckor och vi har haft den i 2 veckor. Hunden är social och...
Svar
4
· Visningar
1 820
Senast: TinyWiny
·
T
Övr. Hund Är det någon som vet vilken hundras "Prince Terrien" är, som medverkar i filmen "Bridge to Terabithia"? Tack på förhand!
Svar
1
· Visningar
624
Senast: Lilahnee
·
K
Övr. Hund Undrar lite vad ni andra med schäfer ger dem för mat? Hur mkt får de? Hur gammla är de? Och hur stora är de? Undrar då jag har en... 2
Svar
32
· Visningar
12 836
Senast: Luff
·
L
Övr. Hund Jag vet att ämnet är uttjatat vid det här laget och jag har tillbringat tid att titta genom gamla trådar som tar upp ämnet. Men jag...
Svar
17
· Visningar
3 148
Senast: Orvar
·
Övr. Hund Jag fick precis reda på att valpen jag tingat (en DSG på 6 veckor) har bettfel. I dagsläget har hon överbett samt saknar de nedre...
Svar
12
· Visningar
11 279
Senast: Cera
·
A
Övr. Hund Hej Jag funderar på att skaffa mig en grand danois om kanske två år eller så och har lite funderingar. Ni som har eller har haft dom...
Svar
11
· Visningar
2 478
Senast: lulski
·
Övr. Hund Bröl, vad gör man när ens privattränare ska flytta, utomlands, och brukshundklubben inte ens har några instruktörer ? Jag är alldeles...
Svar
9
· Visningar
807
Senast: mandaaa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka