Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Hur tidigt kan man se om tiken är dräktig? Jag vill göra en liten undersökning av andras erfarenheter av dräktiga tikar, deras...
Svar
7
· Visningar
15 885
Senast: Erika86
·
F
Övr. Hund hej hopp alla bukisar :) jo, jag funderar lite på det här med hundbur till bilen. vi har en liten golden tik på 4 mån. och hon har... 2
Svar
21
· Visningar
2 888
Senast: Calazirya
·
I
Övr. Hund Hur gammal ska hunden minst vara för att resultatet ska bli bra? Är det någon som vet hur mycket det ungefär kostar? Är det olika...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: KickiH
·
Övr. Hund min kompis hundar har fått noskvalster, om jag går dit ensam ikväll på en kaffe, kan det smitta till min hund då? :confused:
Svar
1
· Visningar
646
Senast: Missel
·
S
Övr. Hund Nu vill jag se underbara vinter/höst bilder på era älsklingar!:) Här är min galna DSG som leker med sin lilla västgötaspets... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 628
Senast: Got2Be
·
Övr. Hund Jag såg en väldigt vacker hundras på MyDog, och undrar nu om ni kan hjälpa mig fram till vilken ras det kan ha varit? * Färgen var...
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur resonerar ni när det gäller avel?? Vad är de viktigaste egenskaperna hos tiken?? Hur väljer ni hane?? Vid vilken ålder är...
Svar
7
· Visningar
1 021
Senast: Duvan
·
C
Övr. Hund Filmade min tax igår när hon hoppade. Hon har hoppat i största delen av sitt liv och har på så sätt byggt upp ryggen så hon inte tar... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 126
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund Jag har en tik på 9 år av blandras. När hon ligger ner så ligger hon många gånger som en groda, med bakbenen rakt ut bakåt. Vet att...
Svar
4
· Visningar
1 189
Senast: Anol
·
Övr. Hund Sitter och slösurfar lite på jobbet (lugnt idag) och snubblar över en helt bedårande schnauzertik på 1,5 år som söker fodervärd... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 461
Senast: Lenis
·
  • Låst
Övr. Hund Zack skulle få en ny kompis men det slutade såhär... :cry: 4 5 6
Svar
110
· Visningar
6 677
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Ja precis som överskriften låter.. Förutsatt att hunden är hd/ad fri samt frisk och övriga rasspecif krav är ua. * lånar du ut din...
Svar
15
· Visningar
1 868
Senast: Luff
·
K
Övr. Hund Något som jag blir jäkligt irriterad över när man är ute och går med sina hundar är att folk ska släppa fram sina jäkla hundar till... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 689
Senast: Kiowa_
·
C
Övr. Hund Jag fick hem min lilla valp för en vecka sedan :banana: Är så himla stolt över att ha henne i mitt liv. Jag ska gå en valkurs med henne...
Svar
16
· Visningar
1 123
Senast: Calazirya
·
V
Övr. Hund Hej! Min familj har tagit hem en hund (jaktlabrador) på prov nu och se ifall vi ev. vill köpa henne sen! Vi har haft henne nu i 3... 2
Svar
26
· Visningar
2 151
Senast: Vakanjaheta
·
B
Övr. Hund Jag går i köpa hund tankar och har fastnat för engelsk springer spaniel och welch springer spaniel.. Jag vill ha en hund som kan... 2
Svar
21
· Visningar
7 953
Senast: Brandgul
·
M
Övr. Hund den lilla valpen har fått en bula mitt på huvudet. kan de vara de att han slagit i huvet i något? kan dom få bulor av sånt? han får ju...
Svar
7
· Visningar
5 638
Senast: Minnusen
·
Övr. Hund Jag vill ha tips på raser som jag kan tänkas skaffa mig. Innerst inne bultar hjärtat för Engelsk bulldogg, men jag funderar på att vänta...
Svar
13
· Visningar
965
Senast: KisseNova
·
K
Övr. Hund Det blev en hel del fotograferande under 2007, jag har inte tillgång till alla bilder vid denna dator men har bestämt mig för att lägga...
Svar
12
· Visningar
851
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund Så.. tänkte börja lära in rutan på min kille, Har fått litte olika förslag men nu undrar jag hur ni har gjort? Villket tycker ni är...
Svar
17
· Visningar
1 835
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka