Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

L
Övr. Hund Hej igen.. efter en tids bukeuppehåll. Jag har en Dvärgschnauzer på 7 månader som alltid lyckas få hemska tovor i skägget, övriga...
Svar
18
· Visningar
2 904
Senast: Lidl
·
Övr. Hund Tog lite kort under promenaden idag. Skaffade ny kamera i somras, försöker ännu lära mig allt om den :)
Svar
5
· Visningar
774
Senast: _moa_
·
Z
Övr. Hund Jag har hittat en strävhårig tax utan halsband, märkt i örat men det är svårt att se alla siffrorna. Har kollat lite på SKK:s hunddata...
Svar
6
· Visningar
998
Senast: ZitaGolden
·
Övr. Hund Vill bara visa en bild på mina två busar (Axel till vänster och Betty till höger) som ligger och myser i hundsoffan. De älskar när vi...
Svar
4
· Visningar
775
Övr. Hund Vad är egentligen standard att "ge rabatt" vid eventuella skönhetsfel? Hur många tusenlappar är tex fel bett värt? Eller att bara en... 2
Svar
20
· Visningar
2 236
Senast: Zqathan
·
Övr. Hund Hur fungerar det med klicker träning? Köpte en klicker men bruksanvisningen står bara på tyska:o Min lille omplacering lyssnar...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: TinyWiny
·
S
Övr. Hund Hittade ingen tråd om detta, så jag startar en! Tänkte åka dit en sväng idag (ute lite sent, jag vet, men jag kom på att den existerar...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: Smulis
·
F
Övr. Hund Inte nu igen!! Jag blir galen, råkar ha en av världens snuskigaste hund! Han passar på i alla olägliga tillfällen som finns:( Han...
Svar
16
· Visningar
2 157
Senast: Cornelia
·
L
Övr. Hund Har en blandis på 9 månader o undrar på ett ungefär hur mycket/vad de ska kunna vid denna ålder.Då tänker jag först o främst på...
Svar
5
· Visningar
1 065
Senast: liljekonvall
·
Övr. Hund För relativt otränad hund + matte, för att komma iform för vandring till sommaren. Planerar en utflykt till sommaren, vandring ett par...
Svar
7
· Visningar
1 459
Senast: PIRU
·
P
Övr. Hund När vi fick våran cairnterriervalp den 2 december (då 8 veckor) så var hon jätteduktig med att kissa och bajsa på tidningarna. Ibland...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Catthhh
·
Övr. Hund Jag har en blandis på 2 år o 8 mån som alltid vart väldigt dålig på o äta, han är en blandning mellan golden o irlänsk setter så han e...
Svar
6
· Visningar
935
Senast: Catthhh
·
P
Övr. Hund Finns juh x-antal ras-trådar..... Tänkte att jag har inte sett någon mastiff-tråd så de väl dags?:angel: hade varit kul att se er... 2 3
Svar
42
· Visningar
4 003
Senast: BancoB
·
N
Övr. Hund Nån mer än jag har som älskar reptiler? Gillar alla djur men har för kärlwk till reptiler, Primater, hundar och fåglar. Har haft turan... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 210
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Här kommer en liten julhälsning från mig och mina två hundar här i söder. Vi kommer att flytta nu i helgen och ha ett internetuppehåll...
Svar
5
· Visningar
834
·
L
Övr. Hund Min hund är en "mördarhund":crazy:Nja,inte riktigt så hemskt är det men det här med leksaker.Vad ger ni era hundar att leka med?Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 009
Senast: liljekonvall
·
G
Övr. Hund Mammas älskade lilla korthårstax är iväg på parning just nu, och mamma är jätte-exalterad, det är hennes (och hundens..) första...
Svar
2
· Visningar
692
Senast: matador
·
Övr. Hund Kommer man in på sin nummerlapp båda dagarna på Stora Sthlm? Tänkte gå och shoppa imorgon då jag tror det blir svårt att hinna på...
Svar
3
· Visningar
638
Senast: falukorw
·
J
Övr. Hund Sätt gärna in era bilder på era hundar då de leker sjläva eller med sina kompisar:). Alltid kul att se bilder. Här kommer min kille... 2
Svar
36
· Visningar
4 236
·
S
Övr. Hund när börjar man träna en hasky och vad börjar man med 2
Svar
31
· Visningar
2 595