Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Valpen jag ska köpa kommer vara valpregistrerad? (heter det så?) hos Folksam, jag var dock inne på att ha Agria, då den verkar täcka en... 2
Svar
21
· Visningar
2 204
Senast: Zqathan
·
O
Övr. Hund Lite frågor till er hundägare: Hur många gånger per dag går du ut med din hund? Hur länge totalt per dag är du ute med din hund... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 817
Senast: nässla
·
Övr. Hund Tog en bild nyss på svärföräldrarnas två rottisar, tillsammans med våran lillkille. Är nöjd att jag lyckades få alla tre att sitta...
Svar
6
· Visningar
889
Senast: aleksis
·
J
Övr. Hund Är det någon som ska tävla i lydnad i Veberöd på lördag? Jag ska tävla med min kille och hoppas att ta LP på honom då. Tyvärr ät han...
Svar
8
· Visningar
734
Senast: Milosari
·
O
Övr. Hund Detta ör absolut ingen reklam eller liknande, men jag vill bara påminna de människor som går i hundköpar tankar att kanske rädda en hund... 2
Svar
30
· Visningar
2 531
Senast: Cornelia
·
Övr. Hund Min hund har ju fram till ett tag sedan haft mörkbrun nostryffel. Nu har han fått en grisskärt avlångt märke på översidan mot nosryggen...
Svar
6
· Visningar
2 636
Senast: Mirre
·
P
Övr. Hund http://stallryk.zoomin.se/A31974 Den ljusaste kommer att bli våran och hon ska heta Mysan. Vad tycks om det namnet? Det är mamman...
Svar
19
· Visningar
1 390
Senast: Calazirya
·
T
Övr. Hund Vet inte om det är jag som övereagerar men so be it! Våra grannar här i området har en golden retriver som sedan de flyttade in här i... 2
Svar
20
· Visningar
1 445
Senast: TurboDevil
·
Hundträning Jag tog en omplacerings hund för ca två månader sedan, han var då sex månader. Han var inte så bra skött, var inte rumsren och var så...
Svar
1
· Visningar
719
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hur gör ni när ni väljer kennel? Vill ni absolut ha en som är känd sedan innan? Eller går ni på känsla? Jag menar går nu i ärlighetens... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 376
Senast: Gnist
·
B
Övr. Hund Hur gör man blodpudding i ugnen? Sist jag gjorde det blev det för hårt och uppskattades inte så värst av hunden:crazy: Hur många grader...
Svar
3
· Visningar
1 593
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Någon som gått hundutbildningen där? Vill ni berätta hur det var isf? Hur lärare är, om man får "valuta för pengarna" osv. Har funderat...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund Blir en tik mindre aggressiv mot andra hundar om man kastrerar henne?
Svar
5
· Visningar
741
Senast: BornAgain
·
M
Övr. Hund Någon här inne som tävlar lydnad? Vilken klass tävlar ni nu i? Hur gick det första gången ni tävlade? Hur mkt tränar ni? åker ni... 2
Svar
21
· Visningar
1 711
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund jag ska anmäla mig till tävlingslydnanden som startar till våren :bump: så jag undrar om nån vet en bra sida där man kan läsa om alal...
Svar
6
· Visningar
804
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Hejdå älskade Alva... Imorse då vi som vanligt skulle gå ut så kom inte Alva då vi ropade... Ropade igen och igen.. Ingen Alva.. Gick... 2
Svar
35
· Visningar
2 812
Senast: Anol
·
Övr. Hund Råkar på ett par som är ute med sin staffe/pitbull/whatever-korsning igår. Den gör ett utfall mot min pojkvän som bara går rakt fram...
Svar
9
· Visningar
1 232
Senast: Zizzy
·
L
Övr. Hund Hur är en schipperke? Har någon lite fakta eller bilder om rasen. Hur är den att träna? Brukar de gilla det? Hur är tempramentet...
Svar
19
· Visningar
12 166
Senast: lollolisa
·
Övr. Hund Jag pluggar och har en massa tid mitt på dagen då jag inte är bunden till någon plats, dessutom behöver jag extrapengar, så jag satte ut...
Svar
11
· Visningar
2 565
Senast: Sunshine
·
Övr. Hund jag har hand om mitt ex hund, en eng. staffe på 1 år och 4 månader. En hanhund som är urmysig med människor men har rykt ihop med 3...
Svar
17
· Visningar
1 129
Senast: mandaaa_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka