Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Skulle va superskoj om nån hade en avkomma efter honom.... Eller ett barnbarn eller släkting på annat sätt! Har själv en hane... 2
Svar
30
· Visningar
4 546
Senast: PIRU
·
T
Övr. Hund Tax är en ras som jag tycker väldigt bra om efter att ha stött på några riktigt trevliga exemplar. Dock har rasen väl ofta en rätt stark...
Svar
19
· Visningar
7 516
Senast: zamira
·
F
Övr. Hund Här kommer lite bilder på vår 10 månader gamla Jack Russel. Han heter Lakes Ferdinand på papper, men kallas för Bärra. Har alltid... 2
Svar
21
· Visningar
2 516
Senast: Fazer
·
T
Övr. Hund Har kikat runt lite på ett annat forum och där läst att det ofta förekommer att hundarna röntgas om ifall resultatet inte är vad ägaren...
Svar
5
· Visningar
4 162
Senast: Hedwig02
·
Övr. Hund Får en liten flattevalp hem om cirka 4 1/2 vecka men har nu hamnat i lite namnbekymmer. Vad ska den heta? Har sedan tidigare haft två...
Svar
8
· Visningar
954
Senast: Crazycanada
·
Övr. Hund Hej, har en RR hane på snart 2 år. Ögonlyste honom i norge på deras rasspecial i maj i år och han hade då en "prick" på ena ögat, ett...
Svar
6
· Visningar
1 157
Senast: xaheena
·
Övr. Hund Rådas eftermiddag vid Lunda industriområde såg ut så här: 2
Svar
20
· Visningar
1 778
Senast: mango
·
Övr. Hund Finns det nån här som har en, eller har andra erfarenheter av rasen som skulle vilja berätta lite om dem för mig? 2
Svar
26
· Visningar
4 563
P
Övr. Hund 11 november e de dags för Malmö valputställning i Gåsatider. Någon som ska dit å ställa valp?
Svar
19
· Visningar
1 619
Senast: peligrozzo
·
S
Övr. Hund Är jätte ledsen nu.. jag har en hund som är 14månader, han går upp o ner i sin könsmognad o är jobbig nu när vi är på promenad..han...
Svar
9
· Visningar
1 135
B
Övr. Hund Hur många av er har en/känner till en Golden som visar drag av det "svarta arvet", dvs med mörkare (svart) pigment på olika ställen? Hur...
Svar
5
· Visningar
3 030
Senast: Buppisen
·
Övr. Hund Hej Har en gammal hund som nuförtiden är ganska känslig för kyla. I synnerhet då hon är våt (efter regnpromenix) ligger hon och...
Svar
4
· Visningar
736
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Hund Jag blev lite förvånad i zooaffären idag när jag skulle köpa en ny säck RC medium adult. Jag har använt det fodret i ca 1.5 år nu, men... 2
Svar
20
· Visningar
1 508
Senast: Egonson
·
Övr. Hund Jag behöver råd från er! Vilket av följande två alternativ tycker ni är att föredra... 1. Lämna hunden ensam hemma, i hundgården ett...
Svar
15
· Visningar
1 149
Senast: Calazirya
·
K
Övr. Hund Hos SJV heter det att det "krävs särskilda skäl för att få importera valpar under tre månader" - vad skulle ett särskilt skäl vara och...
Svar
2
· Visningar
1 161
Senast: Kimz0r
·
Övr. Hund Ge mig tips på hundnamn, men bara på hannamn :)
Svar
14
· Visningar
13 410
Senast: lulski
·
B
Övr. Hund Nu är det så att jag har fått 100% klartecken till att skaffa en helt egen hund:banana: Vi har ju redan en Bearded Collie tik på 4 år...
Svar
7
· Visningar
3 306
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund I dag tog jag några nya bilder på vovven,varsågod och njuuuut! :d... 2
Svar
30
· Visningar
1 969
Senast: Amanda_Bisa
·
Övr. Hund Åh, jag har sån ångest. Min snart 10 år gamla husky-tik har tandsten och en liiiiten hudbula (misstänkt hudtumör, som dock inte...
Svar
6
· Visningar
1 103
Senast: Lindy
·
L
Övr. Hund Tittade på veterinärerna innan i kväll. Då var det om en golden som hade svamp mellan tassarna, var rosa brunt mellan trampdynorna. Och...
Svar
1
· Visningar
1 118
Senast: Rufsrufs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka