Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Japp, ännu en tråd om vilken ras som skulle passa bäst! Jag och min sambo har lite funderingar på att skaffa hund till hösten, men... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 754
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund ja visa mig era utställnigskoppel.... gärna andra snygga annorluna koppel me :bump::banana::bump::banana:
Svar
2
· Visningar
810
Senast: glee
·
S
Övr. Hund Jag ska få en liten Shar pei valp så jag måste ju hitta på ett namn till henne! Mamma och jag funderar på om hon ska heta Sally, men ni... 2
Svar
25
· Visningar
4 962
Senast: arna
·
Svar
1
· Visningar
710
Senast: Gnist
·
M
Övr. Hund har hittat en dvargschnauzer flicka, svart och silver som kommer hem till mig nasta helg. Men jag har problem med namn. Uppfodaren har...
Svar
5
· Visningar
971
Senast: 19milla90
·
Övr. Hund Hur gör man? Min hund, foxterrier, vägrar gnaga på de ben jag köper. Han har usel munhygien, och i våras var han hos vet för sövning...
Svar
9
· Visningar
1 205
Senast: mimus
·
J
Övr. Hund Har i bakhuvudet för mig att det finns en typ av pigmentförändringar som drabbar t ex rottisar; är det någon som känner till detta och...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Jeeves
·
M
Övr. Hund hejsan jag har en blandras-hund det är en pudel-norfolk terrier som jag sedan länge har försökt vänja av dess skällande. efter flera års...
Svar
6
· Visningar
1 282
Övr. Hund Om man vill ha någon form av gårdshund med ganska mycket vakt, vad skulle ni rekommendera för ras då? Gården ligger mitt ute i skogen... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 111
Senast: Atoxa
·
Övr. Hund Snyft! Min superfina, snyggggga hanhund är krypt, har bara en sten nere, vid 1 års ålder, och rådet är att han bör kastreras för att... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 925
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Sitter och ska beställa en overall till Zaga och kan behöva lite hjälp. Hurrtas overall "Polar" är väl den som faller mig mest i...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: Saybia
·
I
Övr. Hund har ngn gång i framtiden tyckt att det vart kul att ha egen uppfödning alt kennel. men vad e det man bör tänka på. vad har man för...
Svar
6
· Visningar
1 139
Senast: ascha
·
A
Övr. Hund Nån som vet om det finns några rottisar som är aktiva i svenskskyddet, tror jag hört talas om som var i elitskydd för några år sen...
Svar
4
· Visningar
2 029
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Min familj har en liten 4 1/2 månader gammal Flatcoated retriever valp som är våran första hund. Vi är på ''hobbynivå'' intresserade av... 2
Svar
25
· Visningar
2 269
Senast: Sputnick
·
Övr. Hund Bildtråd :D Tilly tyckte att det va kul med snön :D
Svar
2
· Visningar
734
Senast: Japanesen
·
Övr. Hund Har nu under nån månad masserat min lilla grabb för att få kulan till att trilla ner igen. Men det ser mörkt ut faktiskt:(:cry: Han...
Svar
3
· Visningar
1 273
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Det här är min ettåriga mops Lucifer. http://www.zoonen.com/res/user/270613/galleri/270618/carlalucifer_orig_SE.jpg...
Svar
6
· Visningar
990
Senast: pepp
·
Övr. Hund Hur ofta tycker ni valpar resp vuxna hundar ska få mat? Har hört alltifrån att valpar ska ha 4 mål mat till 4mån, sedan 3mål till 6... 2
Svar
20
· Visningar
2 167
Senast: roadkilled
·
M
Övr. Hund Någon som ver hur mkt det kostar att: vaccinera, id-märka och vetrinärsbesiktning inom distriksvetrinärena? På en 8 veckors valp.
Svar
6
· Visningar
1 436
Senast: Zizzy
·
Övr. Hund Nu är vår lilla västgötatik parad, det blir vår första kull västgötar (om det blir något, alltså!) och vi tycker att det är SÅ...
Svar
10
· Visningar
868
Senast: Zoya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka