Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag o en kompis ska ner till sundsvall i helgen o kolla på utställning! :D Några fler som ska dit?? Vore kul o spana in några... 2
Svar
26
· Visningar
1 565
Senast: Prillan
·
Övr. Hund Kvällens på gående CMprogram. Kvinnan med boxern.... Jag är mållös
Svar
11
· Visningar
1 100
Senast: Ayumi
·
S
Övr. Hund Ska åka iväg nu i några dagar. Letade då lite annonser på blocket angående hundvakt. Hittade en svensk annons och skickade iväg ett... 2
Svar
26
· Visningar
2 150
Senast: lewellyn
·
Övr. Hund Grannen har en hund, liten/liten mot mellan stor ras,jag misstänker att dom behandlar den illa,har gjort det länge,men nu genom väggen...
Svar
10
· Visningar
1 210
Senast: Clintan
·
Övr. Hund Är det någon som har erfarenhet av långvarig kortisonbehandling på hund? Min oldboy - 10 år - ramlade ner för ett berg i somras. Slog...
Svar
10
· Visningar
2 824
Senast: Tussemaja
·
Övr. Hund Vad riktigt har hon gjort med hunden? http://www.youtube.com/watch?v=m0_Pe2a3QYQ
Svar
13
· Visningar
1 471
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Min hund blir 12v den 23/10. När ska jag tidigast resp senast ta honom till veterinären för 12v sprutan?
Svar
6
· Visningar
1 508
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vad finns det för hundaffärer i norrort, eller i mina krokar bortåt Bålsta, Enköping, Uppsala? Bakom IKEA i Barkarby Vid Willys i...
Svar
7
· Visningar
3 434
Senast: Gabbi
·
Övr. Hund Har en sheltie som är 6 år. Han är stel i lederna och shelties får ju lätt ledproblem. Har ni testat något tillskott som funkar...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: Ellyne
·
Övr. Hund Nu har hunden varit och gått jaktprov och kommer att komma hem med 2 dåliga resultat *suck*. Han har nu 3 av 3 dåliga jaktprov på sitt...
Svar
3
· Visningar
798
Senast: Ciindy
·
Övr. Hund Min lille rottis har sen 3 veckor tillbaka lite ungdomsfinnar, va hos veterinär och hon tyckte jag skulle bada han med ett spec. schampo...
Svar
6
· Visningar
5 027
Övr. Hund Hejhej ni har säkert läst lite om mej och min westievalp här var var , men nu är det så att vi har en räv i kvarteren och den är väldigt...
Svar
1
· Visningar
929
Senast: MrsScabtree
·
K
Övr. Hund Min älskade prinsessa Kaisa och jag var ute och njöt av höstsolen tillsammans igår. Och det blev lite nya bilder på min English Toy...
Svar
7
· Visningar
887
Senast: Kalinsi
·
Övr. Hund kollade i vovvens gamla veterinärbesiktiningspapper och såg att det stod ua på en del ställen. Vad exakt betyder detta? :confused:
Svar
2
· Visningar
651
Senast: attempt
·
Övr. Hund Idag så började viltspårskursen. Jag fick lägga ett spår på ca 30 meter. Det gick som en dans. Min lilla welsh på 6,5 månader...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Apollo
·
Övr. Hund I morgon skall dom prata om kamphundar på tv4 morgon pogram Förbjud av kamphundar mm Vad tycker ni om att förbjuda kamphundarna Jag... 25 26 27
Svar
524
· Visningar
29 840
Senast: ginnies
·
G
Övr. Hund Min tik är idag på dygn 64 och igår kväll kl 20 sjunk tempen och hon började skaka och flämta och det e samma visa ännu. Inga...
Svar
10
· Visningar
1 310
Senast: gtrf
·
Övr. Hund friskis är det ett bra hund foder säg vad ni tycker hittade inga länkar att läsa om det 2
Svar
28
· Visningar
3 602
Senast: Pangare
·
Övr. Hund Jag har inte riktigt visat min vovve, så jag tänkte visa er lite bilder nu under en promenad i skogen, i ett väldigt vackert höstväder...
Svar
17
· Visningar
1 166
Senast: wtf
·
Övr. Hund Läste i boken " Du och Din hund" att man kan ge kokosfett i kosten till en hund med sjukdomen EPI = exorin pancreas insufficiens...
Svar
5
· Visningar
1 698
Senast: CA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka