Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Z
Övr. Hund Angående tråden om spegelbilden kom jag att tänka på en av de schäfrar jag hade, i hallen hade vi en gammal rysk spegel som gick från...
Svar
16
· Visningar
1 402
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Hund Börjar fundera på om det är något fel på Nikita. Hon löpte för ca ett halvår sen, parades och födde sedan 2 valpar. En valp dog efter...
Svar
11
· Visningar
15 296
Senast: falukorw
·
T
Övr. Hund Jag har en liten toy pudel tik som åker på rumpan. På mattor och på golvet. Men inte ute,vad jag har sett. Hon ser inte konstig ut "där...
Svar
13
· Visningar
2 913
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Hur har ni gjort när ni lärt in stanna och stå kvar? Min hund är klickertränad så jag använder gärna klicker!!!
Svar
18
· Visningar
1 251
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Ni som har/har haft valp, har ni låtit valpen hälsa på folk under "promenaderna"? Uno tycker det är jätte roligt att hälsa på folk...
Svar
12
· Visningar
2 082
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund När ja va ut med min tik i morse så kom de ljusgrått tjockt slem ur henne... kan de va tecken på att de är dags? Hon är på sitt 58 dygn...
Svar
10
· Visningar
8 376
Senast: sommarvind
·
Övr. Hund Vår lille voffsing är vääldigt bra på att kissa länge, alltemellanåt så kan han stå någon minut och kissa. Men igår slog han alla...
Svar
2
· Visningar
809
Senast: Novanna
·
Övr. Hund Hej! Jag ar uppvuxen med enbart stora hundar eftersom vi alltid bott i eget hus med tradgard och "nara naturen". Nu bor jag i... 2
Svar
34
· Visningar
3 762
Senast: olmea
·
Övr. Hund Det är nu dags för mig att förbreda kontrakt inför min tiks kommande valpar. Det jag undrar är man kan ju skriva ut kontrakt från nätet... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 792
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Hur många här gör det? Och med vad?
Svar
4
· Visningar
1 798
Senast: Druvan
·
S
Övr. Hund :rofl:Hon gläfser på min spegelbild i fönstret! Man kan tycka att hon borde känna igen sin egen matte :devil: Men nu undrar jag hur jag...
Svar
3
· Visningar
1 073
Senast: Gilly
·
Övr. Hund Hur funkar det med försäkringar när man är uppfödare? Har man en "kennelförsäkring" plus att man försäkrar sina hundar/valpkullar för...
Svar
17
· Visningar
1 791
D
Övr. Hund Jag är helt förtvivlad:cry: Min lilla Bc-tik på 7 månader har höftledsdysplasi. Efter en andra röntgen är nu detta fastställt. Hon...
Svar
15
· Visningar
1 640
Senast: lady_vip
·
B
Övr. Hund vår lille valpis har fått kletiga ögon. Det är inte supermycket, men det kommer gulaktigt var några gånger per dag (sedan i förrgår...
Svar
10
· Visningar
7 739
Senast: Calazirya
·
  • Låst
Övr. Hund ´sitter fortfarande och luskar i detta vilka förutom skks köpe kontrakt gäller juridiskt? Finns ju massor av köpe kontrakt på nätet men...
Svar
2
· Visningar
679
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund var det i morse när gubben, jag o snälla Stefan som skulle vara hundförare, for med vår jämthundshane till Björntest i Junsele...
Svar
4
· Visningar
764
Senast: Prillan
·
C
Övr. Hund När jag kom ner för trappan imorse (tur att min kamera låg vid sista trapsteget)fick jag ser min nästan 4 månader Cattle Dog i ett... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
7 029
Senast: CaliforniaSwed
·
Övr. Hund Är osäker¨på om de är någon som är vaken så här dags men ja skall få min andra kull på min tik, vid första kullen så tempade ja henne...
Svar
1
· Visningar
1 013
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Råda växer som en björn just nu och har blivit en gänglig tonåring. Just nu äter hon 6 dl RC + 2 kakor Bravo Plus (2 x 150 g) om dagen...
Svar
8
· Visningar
1 768
Senast: Blueeyes
·
Övr. Hund Nya höst bilder från i dag. Vi var ute på vår promenad i solen. Gick ner i skogen o till havet. Där vi tog lite nya bilder...
Svar
11
· Visningar
1 029
Senast: Rotterö
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka