Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jaha... då har vi varit på djursjukhuset hela dan. Min hane har blivit ormbiten. Min stackars lilla vovve. Han tycker så synd om sej...
Svar
4
· Visningar
1 551
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Varför? Varför skaffar man sig en valp för att sedan inse att man inte har tid?.. Som vuxen borde man inse att man inte kan köpa en...
2
Svar
23
· Visningar
3 603
Senast: **BORTTAGEN**
·
J
Övr. Hund Hejsan! Jag går på valpkurs med min hund och den sista gången skall vi visa upp en konst. Undrar om ni har några tips på vad man kan...
Svar
3
· Visningar
1 307
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Övr. Hund Hoppig och otroligt glad & social hund Skulle behöva lite hjälp då vår hund blir väldigt, väldigt glad när han får syn på människor...
Svar
8
· Visningar
6 552
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Min brors hund är parad en gång för fyra veckor sedan. Första veckan efter parningen åt hon vansinnigt mycket, mer än dubbelt så mycket...
Svar
4
· Visningar
1 554
Senast: kpist
·
Övr. Hund Med homeopatmedlet blev Doris frisk, så gott som kli-fri. Sen kom löpet och på bara två veckor är hon lika dålig som hon var då vi fick...
Svar
7
· Visningar
1 833
Senast: **BORTTAGEN**
·
M
Övr. Hund Jag har av någon anledning fastnat totalt för denna ras... Undrar om någon här har en och vill berätta lite om hur de är jämfört med...
Svar
9
· Visningar
2 038
Senast: Sunnan
·
W
Övr. Hund Hon kom igår vid 9 tiden på morgon och det första hon gjorde var att flyga rakt upp i ansiktet och slicka mig :love: Hon är så söt, hon...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 397
Senast: Meibla
·
E
Övr. Hund Hur länge brukar ni låta spåret ligga innan ni släpper ut hunden ? :confused:
Svar
16
· Visningar
1 638
Senast: Klok_man
·
I
Övr. Hund jag har en tax som skall tränas i blod spår,hon är nu 15 veckor och jag vet inte när man skall börja,jag har börjat träna sök med henne...
Svar
18
· Visningar
1 897
Senast: Icebabe_1
·
M
Övr. Hund Hur mycket kostar en chihuahua?
Svar
3
· Visningar
1 315
Senast: töltande_pudding
·
K
Övr. Hund Här kommer ett test för Era hundar. test Vore roligt om Ni skrev, ras, ålder och testpoäng Här kommer min. Schäfer, 2 år och 55...
2 3
Svar
51
· Visningar
8 585
C
Övr. Hund Vad har ni för erfarenheter och åsikter om detta? De som tillverkar foder och de som föder upp hundar av sådana här raser tycks ha...
Svar
10
· Visningar
6 212
Senast: Druvan
·
M
Övr. Hund Hur brukar ni göra för att ta bort detta? hur reagerar era hundar? Mamma och Pappa skulle ta bort på vår hund förut och hon höll på å få...
Svar
2
· Visningar
1 382
Senast: maiden
·
R
Övr. Hund Vad tycker ni om dem?? Jag har en granne med en sådan hund, Kajsa, å den är ju bara föööör söt!! :love: Brun å lite vit....gulligast!!
Svar
8
· Visningar
1 751
Senast: Rianimare
·
Övr. Hund Hej jag undrar om det finns nått sådant program på nätet för hund???Där man kan räkna precis som man gör åt hästarna.
2
Svar
22
· Visningar
8 826
Övr. Hund Varit med lill hunde tilldjursjukhuset.Hon blev akut sjuk på förmiddagen i dag.hadde diarre och spydde massor!Tempen låg på 38.9 och hon...
2
Svar
21
· Visningar
2 932
Övr. Hund \"Pnutte\" Vi har 3st hundar. :love: 2 rottisar och 1st "Pnutte" ,han är chihuahua och dvärgspets. Just nu så är han och blir...
Svar
0
· Visningar
1 480
Senast: jhs
·
B
Övr. Hund Har en dust här hemma om det är lagligt att använda strypkoppel eller ej. Jag vet att det är "elakt" att använda det, men jag vill veta...
2 3
Svar
43
· Visningar
14 100
Senast: julia_v
·
F
Övr. Hund Min lilla bebis är nog skendräktig! Hon löpte för första gången i sitt liv för ca två månader sedan, drygt 9 mån gammal. Ikväll insåg...
Svar
4
· Visningar
1 590
Senast: Francess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp