Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund \"Pnutte\" Vi har 3st hundar. :love: 2 rottisar och 1st "Pnutte" ,han är chihuahua och dvärgspets. Just nu så är han och blir...
Svar
0
· Visningar
1 481
Senast: jhs
·
B
Övr. Hund Har en dust här hemma om det är lagligt att använda strypkoppel eller ej. Jag vet att det är "elakt" att använda det, men jag vill veta...
2 3
Svar
43
· Visningar
14 110
Senast: julia_v
·
F
Övr. Hund Min lilla bebis är nog skendräktig! Hon löpte för första gången i sitt liv för ca två månader sedan, drygt 9 mån gammal. Ikväll insåg...
Svar
4
· Visningar
1 590
Senast: Francess
·
B
Övr. Hund Upptäckte i igår att min hund fått en kal fläck på nosen, precis där den svarta nosen går över i päls. Lite päls är borta, ungefär...
Svar
6
· Visningar
7 607
Senast: **BORTTAGEN**
·
Övr. Hund Har ni lust att tipsa mig om vilken ras som passar mig? Min gamla hund har gått bort, en collie. Älskar den rasen, tempramentsmässigt...
Svar
14
· Visningar
1 917
Senast: Alzao
·
C
Övr. Hund Härliga bilder jag hittade: Jag liten försöööker plocka blommor :love: (Snyggt med stickad mössa mitt i sommarböljan :bow: ) ...
Svar
3
· Visningar
1 254
Senast: chrisse
·
B
Övr. Hund hmm...sitter och funderar på min kompis hund. Hennes hund blev tjuvbetäckt av en annan ras och de visste inte om att hon väntade valpar...
Svar
10
· Visningar
1 852
Senast: Shettisar
·
V
Övr. Hund http://community.webshots.com/photo/90829792/90830140peByPV Nyvaken i soffan...
Svar
5
· Visningar
1 384
Senast: Vicku
·
S
Övr. Hund min bebis e nu född.. Han föddes i söndasnatt klockan 02.17.. han med sitt svarta hår =) Åhh vad han e söt.. hans namn e Romeo å jag får...
Svar
9
· Visningar
1 629
Senast: Sandrooo
·
G
Övr. Hund Denna länken kom på en mailing lista som jag brukar läsa. Jag tänkte att jag kunde lägga den här om det är någon som har lust att hjälpa...
Svar
14
· Visningar
1 998
Senast: **BORTTAGEN**
·
D
Övr. Hund Idag skulle jag skola in Nixon på dagiset som jag börjat arbetsträna på. Han var jätte duktig när vi satt där man kommer in, i stora...
2
Svar
24
· Visningar
3 084
Senast: Dean
·
D
Övr. Hund Min lilla dvärgpinscher fick ju diabetes för ett par veckor sedan. Jag vill bara uppmuntra alla andra med diabetessjuka hundar att det...
Svar
2
· Visningar
1 934
Senast: knyttet
·
Övr. Hund Funderar fram o tillbaka mycket nu. Mycket talar för att kastrera min lilla hund, men vad tycker ni? Han har överbett och bär kanske på...
Svar
19
· Visningar
2 543
Senast: Ginger
·
B
Övr. Hund Har en handhund på snart 1 år. Har nu några dagar fått besök av grannens tik som också är ca 1 år. Vems fel är det om det skulle sluta...
Svar
13
· Visningar
1 818
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Hej, jag har ett litet problem med min 12-åriga blandrastik. Hon har matvägrat några dagar och är inte sitt pigga jag som hon var för en...
Svar
5
· Visningar
1 650
Senast: Ryttarsmurfen
·
J
Övr. Hund Har idag frågat mina grannar om deras hundar då jag tycker lite synd om dom: Dom bor på toaletten nere i huset med en grind för dörren...
Svar
4
· Visningar
1 662
Senast: **BORTTAGEN**
·
W
Övr. Hund Försök att övertyga mig om varför just Schäfer är den bästa hundrasen ;) Jag vill ha en Schäfer :D Men det kommer inte in någon...
Svar
7
· Visningar
1 442
Senast: never_the_less
·
T
Övr. Hund Vill ha några riktigt bra förslag. Har velat fram och tillbaka nu i nåt år men det blir nog en vovvsing till sommaren 2004 eller hösten...
2
Svar
28
· Visningar
3 196
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund ..var det en reporter som "gick på" folk som inte hade sina hundar kopplade. Först sade reportern till en engelsktalande att han skulle...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
21 391
Senast: LIA
·
Övr. Hund Upptäckte för ett ganska bra tag sen att snutteponken har en liten brun upphöjning. Det gick och klösa bort en bit så jag trodde det...
Svar
0
· Visningar
3 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp