Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

K
Övr. Hund Sitter och funderar på hur långt in i dräktigheten man får tävla. Lättare lydnad. Någon som vet? :)
Svar
7
· Visningar
3 016
Senast: KaZa
·
C
Övr. Hund min unghund är född i feb och är fortfarande inte rumsren, ibland säger hon till om hon vill ut men om ingen är just brevid henne kissar...
Svar
16
· Visningar
4 816
Senast: Milosari
·
H
Övr. Hund Såg denna artikel i våran lokala tidning. Den dödliga hundparasiten fransk hjärtmask har nått Sverige. En hund som smittats i...
Svar
12
· Visningar
1 877
Senast: chicasweep
·
S
Övr. Hund Jag undrar om det är någon som vet vad det kostar (ca) att operera bort en liten juvertumör.
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: litania
·
M
Övr. Hund Vet någon var man skall titta, om man letar efter en äldre hund, som behöver ett nytt hem?
Svar
11
· Visningar
2 343
Senast: Jadzia
·
A
Övr. Hund Ni som har köpt ett sånt här HundTäcke , vad tycker ni om dt?? köpte sånt från börjes förra veckan men det känns inte vattentätt... E...
Svar
4
· Visningar
1 866
Senast: litania
·
C
Övr. Hund Hur gör ni som äger både tik & hane? Med andra ord hur gör ni vid löp? När ni är hemma och ska ha hundarna ute? När ni ska åka iväg? På...
Svar
5
· Visningar
2 959
Senast: litania
·
I
Övr. Hund Vilken försäkring har ni till era hundar. Vilka för och nackdelar finns det med dom? Ska försäkra min hund och var först inne på agria...
Svar
10
· Visningar
1 364
Senast: **BORTTAGEN**
·
V
Övr. Hund a`la sämre variant av marknadsundersökning :bump: 1) Skulle du kunna tänka dej att ha din hund på dagis eller är det helt otänkbart...
Svar
9
· Visningar
1 691
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund när ska tandstenen bort? när blir hunden störd av den? vad kan man göra själv? kan man förebygga tandsten genom att ge torrfoder...
2
Svar
24
· Visningar
8 786
Senast: **BORTTAGEN**
·
Y
Övr. Hund Är det någon här som har en pitbull eller är uppfödare av rasen? :confused:
2
Svar
20
· Visningar
2 937
Senast: Raven
·
Övr. Hund Hej på er! Jag vill gärna cykla till jobbet och hunden (tax) jobbar med mig på dagarna. Är det någon som kännner till var man kan hitta...
Svar
11
· Visningar
5 480
Senast: vivianhegre
·
Övr. Hund Nu är det så att min hund håller på att bli lite äldre ( har alltid sett honom som unghund 2år ) Men nu fyller han faktiskt hela 7 år...
Svar
13
· Visningar
1 666
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Övr. Hund Hur gick det? Vad kostade det? Hur stor är din hund? Från vilket land till vart? Måna frågor men vore jättetacksam över svar då jag ska...
Svar
14
· Visningar
1 705
Senast: **BORTTAGEN**
·
G
Övr. Hund ...om man kan ge gurkmeja till hundar? :confused:
Svar
4
· Visningar
1 114
Senast: **BORTTAGEN**
·
T
Övr. Hund Min hund är både lydig och snäll, han låter aldrig när jag lämnar lägenheten osv.. :love: men.. Min hund är på balkongen ( 5 kvm) med...
Svar
1
· Visningar
1 674
Senast: **BORTTAGEN**
·
K
Övr. Hund hur har det förändrat er hund, fysiskt och psykiskt? Blev det några svårigheter under valpningen och hur mår tiken idag? Vad finns det...
Svar
2
· Visningar
1 157
Senast: Miiip
·
K
Övr. Hund Yngsta tiken löper nu, men eftersom vi bor på landet utan "hundgrannar" så har det inte varit något problem. Men igår så stod plötsligt...
Svar
8
· Visningar
1 454
B
Övr. Hund Min hanhund på 9 månader har börjat plocka ut innersulorna ur alla mina skor. Jag fattar inte hur han får ut dom. Han tuggar inte på dom...
Svar
7
· Visningar
1 521
Senast: **BORTTAGEN**
·
A
Övr. Hund om en hund har noskvalster vad har den för symtom??? hur behandlar man det... hur mycket kostar det ungefär??? jag tror att min hund en...
Svar
4
· Visningar
3 620
Senast: alltidhvit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp