Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Min mor har bestämt sig för att hon vill skaffa hund (restten av familjen är med på det) Vi skulle behöva lite förslag på raser. Så... 2
Svar
28
· Visningar
2 454
Senast: siwisarah
·
Övr. Hund Kolla mördar-hunden :D http://www.youtube.com/watch?v=FQrIUquqWNM 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 193
Senast: Kicki_J
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/malmo/story/0,2789,1024824,00.html Hur kan man bara stå kvar på samma ställe och kolla på när ens...
Svar
16
· Visningar
1 149
Senast: moonlightgarden
·
Övr. Hund Vilka raser anser ni tillhöra kamphunds-gruppen? 2
Svar
21
· Visningar
1 785
Senast: glee
·
Övr. Hund Har ju tänkt börja tävla i vår med min lilla tjej men vi har två bekymmer. 1. Vid ställandet under gång stannar hon och står kvar...
Svar
14
· Visningar
962
Senast: Krasux
·
Övr. Hund Har idag anmält våran sheltie, Mollie, till valpkurs. Passade då på och fråga om kurs i viltspår, hade sådan tur att de ska börja med...
Svar
2
· Visningar
630
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Hur får man en gammal dam ins att hon inte skall låta nisse lida? Han är en 15 år gammal shetland sheepdog, döv, blind & nästan totalt...
Svar
12
· Visningar
901
Senast: Nemo
·
Övr. Hund nu då jag är rörlig igen efter en hemsk graviditet saknar jag flatten otrooooooligt mkt, han fick flytta till min kompis då jag var... 3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 359
N
Övr. Hund Idag har vi vart o inhandlat årets klipp. En sparkcykel som det är tänkt att hunden ska få dra oss på när han växt till sig lite...
Svar
2
· Visningar
1 408
Senast: lady_vip
·
A
Övr. Hund Jag vill se bilder på era blandrasvalpar. Jag vill inte se "blandras-hatare" eller kommentarer som "..hur kan man korsa de raserna"... 2
Svar
37
· Visningar
8 344
Senast: Itchie
·
Övr. Hund Hittade följande meddelande på ICAs anslagstavla: "Hej! Min cavaliertik löper just nu och jag letar efter en hane till henne. Allt av...
Svar
5
· Visningar
1 030
Senast: lady_mike
·
Övr. Hund Hur vet man vilket avmaskningsmedel man ska välja till hunden? Tror att vi tog Banminth sist, det är nog 1,5-2 år sedan. Men den här...
Svar
4
· Visningar
3 085
Senast: Saybia
·
Övr. Hund Har en skotsk terrier som har rubbningar på sköldkörteln,så länge han går på medicin mår han toppen.Jag måste ha ett foder som är...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: _husmusen_
·
Övr. Hund Jag sitter just & slipar på min affärspresentation för att starta hunddagis i mitt närområde & har fastnat på SWOT-analysen. Styrkor...
Svar
2
· Visningar
1 260
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Vad menas egentligen med det? Har hört så mycket olika, bla. att fodervärden "äger" hunden medans uppfödaren/tidigare ägaren har rätten...
Svar
9
· Visningar
4 787
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Nu är tokpudeln i stan. :D Tyvärr inga höjdarbilder då de är fotade i ridhus, men kanske bättre än de förra i alla fall. :angel...
Svar
4
· Visningar
690
A
Övr. Hund Vi är bor i ett radhusbostadsområde om ca 150 hushåll. Jag och min familj bor på nedre botten och har granne på båda sidor och det är...
Svar
16
· Visningar
1 282
Senast: Athos
·
Övr. Hund Har någon någon erfarenhet av det? Har en 1 åring som har fått 4 st kataplexiattacker nu,och skall intill sjukhuset för provtagning...
Svar
1
· Visningar
1 434
Senast: Spikkeltje
·
H
Övr. Hund Vi har efter mycket letande nu blivit ägare till en Irländsk varghundstik, en helt underbar tjej. Är det fler här som äger Irländsk...
Svar
12
· Visningar
1 951
Senast: kem
·
Z
Övr. Hund Har sett många roliga snuttar på AFV (Americas funniest videos på TV) om djur i olika roliga situationer. Den roligaste hittills var en...
Svar
7
· Visningar
2 986
Senast: lady_mike
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår