Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund från att gå från 9 plus till minus 23 på ca 2 veckor har inte alls varit bra för vovven... då han redan är så tunnpälsad...
Svar
14
· Visningar
1 209
Senast: Turali
·
P
Övr. Hund Om er hund t.ex. åker tåg, hur transporteras den? Har ni något speciell väska/bur eller har ni hunden bara i koppel? Lägger till: Är...
Svar
19
· Visningar
1 217
Senast: Ramona
·
A
Övr. Hund Förut så har ju Chihuahua och andra småttingar varit på topplistan av modét och sedan kom Jack Russeln och nu verkar det som om Grand...
Svar
18
· Visningar
1 285
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Här kommer bild på Ronja som kom som en överraskning för oss. Vi är glada att det bara blev en valp eftersom detta inte var planerat...
Svar
7
· Visningar
878
Övr. Hund Det här är första snön för min hund, hon tycker det är jätte-kul!
Svar
3
· Visningar
754
Övr. Hund Ni som håller på med uppfödning, skulle ni para en tik en tredje gång som första gången hon parades bara fick 1 valp som som dog efter...
Svar
14
· Visningar
1 000
Senast: Niste
·
Övr. Hund Ännu en tråd om hundkläder. Jag letar i vild förtvivlan efter overaller till mina hundar. Regnoveraller med foder,eller vinteroveraller... 2
Svar
36
· Visningar
2 899
Senast: verrdogan
·
Övr. Hund Går även under namnen Moskva dvärgterrier / Rysk Toy Terrier. Aldrig hört talas om rasen? Någon som har det?
Svar
6
· Visningar
1 889
Övr. Hund En kompis har just bokat valp från finland, men så fick hon höra att dom ska para med två olika hanar. :confused: Jag blev väldans... 2
Svar
26
· Visningar
2 686
Senast: Kicki_J
·
H
Övr. Hund Vi fick hem en tik igår, som ska omplaceras. Hon är 9 mån och löpte i nov/dec nångång enl förra ägaren. När hon kom igår så blev vår...
Svar
4
· Visningar
1 100
Senast: hallontuss
·
L
Övr. Hund Vi har en snart 7 mån valp o har funderat lite över det här med dagis.. Jag har ingen personlig erfarenhet, tycker väl att det är ett...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: LAPTOP
·
A
Övr. Hund Jag har en 9-månaders jaktlabbe-tik som nyligen genomgått sitt första löp. Hon har från början varit en tuff liten tjej som inte varit...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Ja, hur kan man vara så här korkad?:rofl: :rofl: :rofl: http://www.youtube.com/watch?v=xHS0iqnQApU
Svar
7
· Visningar
1 654
Senast: pralin
·
Övr. Hund Våran gamle westie börja ta ut sin rätt så vi bestämde oss för att skaffa en hund till.. Då min 2 åriga papillon hane inte ska behöva... 2
Svar
22
· Visningar
1 749
Senast: Denver
·
K
Övr. Hund Efter en jättejobbig natt har tiken äntligen valpat på dygn 66-67. Halvdåliga veäkar i samband med att hon verkar trång kompliserade det...
Svar
12
· Visningar
1 666
Senast: pumah
·
Övr. Hund Här är min stövare i bustagen. Nu är hon snart 12 år men på bilderna är hon 11 år gammal. Hon har ätit hjärtmedicin i fyra-fem år och...
Svar
17
· Visningar
2 149
Övr. Hund *hoppas jag stavade rätt =P kan någon berätta lite om hundrasen? någon som har en själv som kan berätta hur dom är, hellst.. eller...
Svar
4
· Visningar
948
Senast: MinIan
·
Övr. Hund Såsmåningom blir det väl dags att skaffa ny hund (dock flera år framåt i tiden) och man går och tänker på "vilken ras kommer nästa hund... 2
Svar
28
· Visningar
3 420
Senast: Gecko
·
G
Övr. Hund :love: Har parat min Dansk/svenska gårdshund! Nu får ni hjälpa mig att hålla tummarna att det blir valpar också! Har en tingad redan...
Svar
17
· Visningar
1 220
Senast: barajag...
·
Övr. Hund I dag var jag och pojkvännen iväg och hämtade våran nya familjemedlem. Låt mig presentera Felix!! Efter mycket om och men kom vi... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
4 985
Senast: flugskit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka