Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

F
Övr. Hund Måste fråga. Hur gör ni jobbar eller pluggar heltid med era hundar? Fick höra att det är hellt orimligt att ha hund och jobba heltid... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 001
Senast: IrishDraft
·
Övr. Hund Hur gör ni med större hundraser när ni skaffar fler än en hund? Vad har ni för bil och vad har ni för hundar? Hur har ni löst det... 2 3
Svar
46
· Visningar
4 048
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jag själv är "emot" blandraser. Men en vän och jag diskuterade idag hybrider, (ormar) och kom på ganska lätt in på hundar i våra...
Svar
4
· Visningar
694
Senast: Sol
·
Övr. Hund Jag måste bara vråla ut min frustration över ägaren till amrisen jag är dagmatte åt. Hon har nu betäckt sin syster amris med sin hane...
Svar
10
· Visningar
1 608
Senast: Pi Pi
·
N
Övr. Hund Har aldrig varit någon storätare. Har alltid fått mat morgon och kväll. Nu står maten kvar länge................ Är det dags för att...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: conrad
·
G
Övr. Hund Någon som har en vallhund och använder den till att just valla? Är hemskt imponerad av dessa hundar. Verkar otroligt roligt! Skulle...
Svar
5
· Visningar
778
Senast: goggoman
·
Övr. Hund berätta era erfarenheter om kastering av hanhund.. komplikationer,vad som hände efter,vilken skillnad det vart på hunden m.m...
Svar
16
· Visningar
1 191
Senast: Sony
·
Övr. Hund I dag träffade min hund en djurkomunikatör. "Jag har varit orolig av mig den senaste tiden, ett nytt ställe. Jag vet inte riktigt...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: Reykur
·
N
Övr. Hund min lilla dvärgpinscher på 5,5 år började igår att klia sig i ansiktet. han är lite överkänslig mot en del foder och han har lätt...
Svar
4
· Visningar
2 169
Senast: cili
·
H
Övr. Hund Ska eventuellt köpa en 1-årig pudelhane. Han har det inte så bra hos sin nuvarande ägare då hon inte riktigt är i "balans". Jag har haft...
Svar
12
· Visningar
4 613
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Bilder Tagna igår: Unni sitter fint i skogen Åhå så fin hon är!! :love: Bilder Tagna Idag!! Full fart...
Svar
6
· Visningar
1 016
Senast: RealRelation
·
Övr. Hund Blev både nöjd och väldigt missnöjd. Greyhounden imponerade stort både på mig och publiken idag i BIS-finalen för veteraner där han...
Svar
10
· Visningar
1 007
Senast: Aningsfull
·
Övr. Hund Han är jättedeppig när han måste ha tratten på sig. När vi går ut måste tratten av annars kan han varken kissa eller göra nr 2 :smirk...
Svar
13
· Visningar
967
Senast: Sablar22
·
Övr. Hund Två år har det gått nu sedan du försvann från oss. Två hela långa år sedan du sa adjö. Lämnade oss i sorg och tårar, men med de...
Svar
1
· Visningar
690
Senast: Alfakrulls
·
K
Övr. Hund Hej!! Jag planerar att köpa en gråhundsvalp till våren och är i full färd med att hitta en bra uppfödare. Om ni vet någon...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: islands_lover
·
N
Övr. Hund mi som har kräsna småhundar som har svårt att hålla hullet, vad äter era vovvar? är ute efter ett foder med HÖGT näringsvärde och...
Svar
11
· Visningar
2 148
Senast: Bismark
·
K
Övr. Hund Hej!! Jag undrar hur mkt tid man måste ängna till valpen? Hur länge ska man ta ledigte från jobbet och när ungefär kan man börja...
Svar
3
· Visningar
955
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Japp, det finns folk och det finns folk. Var ute och gick med Nikita i torsdags och ser då en tant gå en bit bort med sin hund... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 738
Senast: Lycanthrope
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av det och kan berätta lite? Var hos veterinären i dag och fick reda på att min 16 veckors valp troligtvis...
Svar
8
· Visningar
6 291
Senast: Harvester
·
F
Övr. Hund Någon som vet detta?? Fick min röntgenresultat igår B-C på höfter och ua på armbågar... Min hund förröntgades vid 6 mån med ua...
Svar
15
· Visningar
1 130
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31