Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund är lite nyfiken på vad ni gör med era hundar och varför så skriv gärna vad ni har för hund(ras) vilken grupp den tillhör( sällskap...
Svar
17
· Visningar
1 162
Senast: Kilauea
·
P
Övr. Hund Min tik fick valpar i maj dom är dryga 7 månader idag då. En av hanarna vill inte resa sina öron o detta oroar ägaren. någon som vet...
Svar
3
· Visningar
2 567
Senast: LadySara
·
Övr. Hund Happ, imorgon ska gammelgubben lägga sig under sprutan och sova en stund medan tandläkaren tar bort all tandsten..och jag är...
Svar
8
· Visningar
957
Senast: MrsScabtree
·
L
Övr. Hund Släppte ut min hund nu i trädgården så hon skulle kissa. Kastade lite pinnar och busade lite.. Sen ser jag hur hon snabbt som tusan drar...
Svar
11
· Visningar
1 368
Senast: Ishtar
·
E
Övr. Hund Har länge planerat att skaffa hund, och jag är snart 17år. Problemet är att jag inte vet vilken hundras som skulle passa mig! Jag ska...
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: Varmblod90
·
F
Övr. Hund Jag bli sååå ledsen när jag ser hur folk korsar oh har sig med desa hundar. Fick nu se en annons på blanding mellan siberian husky och... 7 8 9
Svar
176
· Visningar
11 746
Senast: RealRelation
·
Övr. Hund och om fallet är så, så lär mitt liv te sig helt annorlunda... Någon som lever med detta och ändå har djur? Jag har ju några... 2
Svar
29
· Visningar
2 505
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Hund Våran 16 veckors valp "vill inte" bli rumsren.. Vi bor i lägenhet bredvid skogen, vi är alltid i vardagsrummet(tv,dator,säng), äter...
Svar
10
· Visningar
3 608
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Ni får ursäkta mitt frenetiska trådskapande. Min lilla 7månades goldenvalp är en hejare på att smita. Han brukar få vara lös ute på... 2
Svar
22
· Visningar
2 083
Senast: flugskit
·
P
Övr. Hund Hur mkt väger en cockervalp vid födslen cirka?Någon som vet på ett cirka...
Svar
13
· Visningar
1 394
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Hej! Jag undrar om det är någon här som har en renrasig american pitbullterrier. Ni får mer än gärna berätta om dem och ännu mer... 2
Svar
22
· Visningar
3 411
Senast: Naggur
·
Övr. Hund Känner mej helt ur gängorna. Har haft en världens jobbig vecka och inte alls haft den tiden att lägga ner på hunden min som jag velat...
Svar
8
· Visningar
888
Senast: Miiip
·
Övr. Hund Min vovva har gjort nått test som det står om på SKK hunddata under hennes namn undrar vad det är.:confused: Nån duktig människa som...
Svar
9
· Visningar
905
Senast: pewa
·
N
Övr. Hund Börjar tröttna på de områden som man känner till (i stort sett bara Björnö naturreservat), så tar tacksamt emot tips på vart man kan ut...
Svar
2
· Visningar
882
Senast: Miiip
·
D
Övr. Hund Här kommer ett nytaget foto av min goding tillsammans med di små.
Svar
3
· Visningar
793
Senast: dannilall
·
Övr. Hund Får man ta in hundar till Island??
Svar
1
· Visningar
600
Senast: villi
·
Övr. Hund nu är vår aussiehane korad och har sin första kull planerad :D länk till stor bild
Svar
9
· Visningar
978
Senast: cili
·
Övr. Hund :banana: :banana: :banana: De växer så det knakar de små liven :eek: :D :love: 2 3
Svar
44
· Visningar
3 893
Senast: Gnist
·
Övr. Hund Får ju, som ni väl inte undgått, hem en liten cockertjej om en vecka. Har planerat så bra på alla sät så att homn inte ska behöva vara...
Svar
13
· Visningar
9 043
Senast: Duvan
·
Övr. Hund Kollade på "Mannen som talar med hundar" idag. Såg bara sista kvarten när han skulle hjälpa paret med deras sennen hund som var "besatt"... 2
Svar
21
· Visningar
1 799
Senast: MrsScabtree
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka