Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Övr. Hund Om en oförsäkrad hund blir påflugen av en försäkrad hund och den oförsäkrade måste uppsöka veterinär, täcker den försäkrade hundens...
Svar
11
· Visningar
3 004
Senast: Kicki_J
·
I
Övr. Hund Undrar om det finns några högskole/universitetsstudenter som bor i studentlägenhet och har hund? Hur fungerar det för er? Jag är...
Svar
1
· Visningar
1 336
Senast: fjutten
·
Övr. Hund Fick en fråga idag om jag tror att stora eller små hundar lever längst. Jag svarade att jag tror att "medelstora" hundar som schäfer...
Svar
5
· Visningar
14 499
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Nu måste jag ju skapa en ny tråd och fråga..Hur många där ute har en AB? Eftersom vi precis skaffat oss en så är man ju jättenyfiken...
Svar
12
· Visningar
1 589
Senast: Bull Dozers Am. Bulldogs
·
Övr. Hund Min ynsta hund var halt igår när jag kom hem:( Det var vänster bakben som inte ville nudda mark. Lyfte tassen och såg att den ena...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Vimsan
·
Övr. Hund Kommer nu förmodligen skriva ett rätt förvirrat inlägg. Jag vet i huvudet vad jag undrar men har svårt att få ut det i ord och text...
Svar
3
· Visningar
1 038
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Hund2 har loppor och verkar ha haft det i några veckor, vi trodde hennes kliande berodde på hennes gluten allergi men icke. Aja hunden...
Svar
3
· Visningar
2 516
Senast: Modig_Korn
·
M
Övr. Hund Min mormor bor ute på lovön,nära till skog och långt ifån stor väg. Stor tomt med stall och hagar. Nu har hon en...
Svar
10
· Visningar
1 113
Senast: mallan
·
C
Övr. Hund Börjar fundera i att skaffa en ny hund, efter att vår gamla schäfer gick bort i somras. Vill ha en vaken, lättlärd och alert hund, som...
Svar
7
· Visningar
4 482
Senast: mimmipigg
·
S
Övr. Hund Hej! Samojed är min drömhund! Så nu vill jag se bilder på era fina Samojeder!:love:
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: Meibla
·
Övr. Hund Måste bara få dela med mej, vovvarna - mamma hund Minna snart 3 år och hennes son Milton drygt 4 månader, var med ut när jag tog kort på...
Svar
5
· Visningar
880
Senast: Tviggy1081
·
R
Övr. Hund Här får alla som har en hund med rasen Bearded collie i sig lägga upp bilder på dem! Ronja myser i soffan Kan tillägga att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 795
Senast: rattalskare
·
C
Övr. Hund Finns det något universalknep för att bota en lös mage? Var ute två gånger i natt och tidigt i morse med voffsan, som satt och krystade...
Svar
8
· Visningar
2 559
Senast: Aliide
·
X
Övr. Hund Jag har köpt hund :bump: :bump: :bump: :bump: :bump: :) :love: Ahh det gick fort när jag väl pratat med uppfödaren jag... 2
Svar
22
· Visningar
1 855
Senast: Minerva
·
Övr. Hund Finns det någon som har det? Gärna till små hundar (ca 4 kilo). 2
Svar
21
· Visningar
23 776
Senast: Zlatan
·
Z
Övr. Hund Har en liten 5 mån valp(golden/labbe)han har alltid varit lite rädd/ilsken men har på senare tid visat väldigt många aggressiva...
Svar
11
· Visningar
1 360
Senast: Aliide
·
G
Övr. Hund Vad är det för skillnad? Har kollat på nätet men jag får ingen ordning på det.
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Nu är jag så less på att hunden inte kan gå ordentligt i koppel. Vi har tränat sedan valpkursen nu (i 7-8 månader) och hon drar... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 671
Senast: Jadzia
·
Övr. Hund Hej allihopa.. idag har det hänt mig som alla djurägare aldrig vill ska hända!:( -vi har fått avlivat vår gamle schäfer.:cry: Han...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: Benso
·
O
Övr. Hund Vad är det? Vad är det för skillnad mot vanlig Dobermann?
Svar
6
· Visningar
1 356
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V