Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Har någon någon erfarenhet med en tik som hoppat över ett löp? Min tik fick aldrig något löp denna gång eller så är den kraftigt försenad.
Svar
8
· Visningar
2 168
Senast: Muskur
·
M
Övr. Hund går freestylekurs och ska välja en låt till ett program. Rättså fartig och inte för lång.. tips?
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Milosari
·
G
Övr. Hund Jag misstänker att våran lilla hund ska få valpar.. igen. Är det nån som vet hur lång dräktighetstiden är?
Svar
12
· Visningar
1 338
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Läget är följande och jag behöver lite råd. Jag har en 7-årig jaktgoldenhanne. Han fungerar alldeles utmärkt vid praktisk jakt...
Svar
9
· Visningar
9 272
Senast: KickiH
·
F
Övr. Hund *långt* Det är så här att min syster har haft två hundar, eller ja, hon har den ena nu, men nu ska den få en chans till innan hon...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund ..Zicco (Hoppas det fungerar!)
Svar
3
· Visningar
684
Senast: Gefjun
·
S
Övr. Hund En dag när vi var ute och red hörde vi en jakthund som drev i skogen. Så dök den upp framför oss på vägen och både jag och sambon kände...
Svar
4
· Visningar
1 373
Senast: Sveipur
·
R
Övr. Hund Jag har aldrig varit en hundmänniska, men eftersom Klara inte ville lämna gården efter att ha varit här på semester så bestämde vi oss...
Svar
7
· Visningar
1 289
Senast: Rikkan
·
H
Övr. Hund Är det samma sak??? :confused:
Svar
3
· Visningar
6 560
Senast: Bjäbban
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,720706,00.html 2
Svar
27
· Visningar
2 009
Senast: Lillajag88
·
B
Övr. Hund min hund blev idag biten av en annan hund. Såret som gått genom alla hudlager ser fint ur, det rinner lite från det men bör nog hållas...
Svar
10
· Visningar
1 407
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nu tycker jag att det är dags att visa upp min älskling, dvärgpinschern Harry. Dock är kameran kass så bilderna är tyvärr urusla, men...
Svar
10
· Visningar
1 065
Senast: Zewz
·
B
Övr. Hund Jag vill ha en hund som håller sig nära mig och inte rymmer hemma på den lilla gården. En hund som kan vakta så man kan känna sig...
Svar
12
· Visningar
1 345
Senast: Bjäbban
·
G
Övr. Hund :o Får be om ursäkt för att dessa ämnen tas upp igen. Ämne 1: Jag blir såå trött på folk som inte köper hund för dess... 2
Svar
29
· Visningar
2 388
Senast: millansnillan
·
B
Övr. Hund Nu vet jag inte vad jag ska göra längre... Varför envisas folk med att skaffa hundar? Nu har jag ett antal gånger träffat på en liten...
Svar
6
· Visningar
1 007
S
Övr. Hund Min underbara vovva har kissat på sig! låg i sin säng och vilade och när jag går fram till henne ser jag en blöt fläck......men det...
Svar
6
· Visningar
933
Senast: Stoppard
·
B
Övr. Hund hunden har fått ohyra, vartifrån vet jag inte, men det är små grönsvarta 1 mm stora olivformade prickar med små små röda ben i ena...
Svar
7
· Visningar
3 313
Senast: OzzyN
·
S
Övr. Hund har precis varit ute på morgonpromenad med min älskling. Vi hade det lugnt och skönt och så ser vi några barn komma och vi ser att de...
Svar
8
· Visningar
800
Senast: sucka
·
C
Övr. Hund Hur har ni fixat med att jobba för en rumsren vovve när ni bor i lägenhet? Då menar jag typ två tre våningar upp i huset :) Har det... 2
Svar
24
· Visningar
14 482
Senast: Vaccan
·
Övr. Hund Joker var ju riktigt dålig i sin bakdel, men efter att ha ätit 2 tabl./dag så har han inte ont längre *chock* :bow: Kan det verkligen...
Svar
2
· Visningar
598
Senast: Sablar22
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023