Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Övr. Hund Seriösa uppfödare sökes, Ge mej tips ? :) 2
Svar
20
· Visningar
1 803
Senast: Colombia_Girl
·
B
Övr. Hund Tänkte lägga in några bilder på våra ögonstenar :) Det skulle vara kul att se era hundar, skriv även ras, ålder, namn etc. Alice... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 681
Senast: Bonetta
·
Övr. Hund och som är vänlig mot dom snälla. Vad ska jag satsa på? Jag har haft hundar förr och jag känner behover komma närmre och närmre, vill... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 690
Senast: Bonetta
·
B
Övr. Hund Nu har jag på allvar, sedan ja gjorde mig av med hästen, börjat fundera på att sluta helt me hästarna helt och istället ha hund...
Svar
9
· Visningar
1 084
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund den där hundrasen med blåa ögon? Jag har funderat på det ett tag men inte lyckats googla fram en bra bild.
Svar
4
· Visningar
711
Senast: Raven
·
O
Övr. Hund Nu händer det här inte mig utan jag bara undrar hur man skulle göra ifall ens hund börjar bli agresiv mot än själv? Typ om man har...
Svar
9
· Visningar
1 039
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Min veterinär sa hon blivit ganska nedringd här i GBG ang hundar som drabbats av detta. Inte bara stora besättningar som kennlar utan...
Svar
4
· Visningar
1 224
Senast: Morcybbe
·
C
Övr. Hund Måste bara få skriva av mej.. satt och surfade lite idag och snubblade över lite filmer (några ligger ute på forumet under pitbull) Men...
Svar
19
· Visningar
1 328
Senast: BuenoBull
·
Övr. Hund ...i en hundras : CHIHUAHUA :love: :love: Dom är ju så otroligt söta & verkar vara så charmiga :) Har börjat spara pengar så jag...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Shettisar
·
Övr. Hund Jag upptäckte idag (!) att min hund går passgång - är det normalt? Jag har aldrig tänkt på att han skulle göra det förut, men jag vet...
Svar
13
· Visningar
1 409
M
Övr. Hund Läste en tråd nyss om ett hundslagsmål o blev irriterad!! Min stackars Bobby blev anfallen i sommras av en stor Irlänsk setter, Bobby...
Svar
3
· Visningar
1 047
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Här har ni en filmsnutt med Jason när han spexar lite :D! http://www.zippyvideos.com/3660391541793916/mov02742/ Hoppas nu inte...
Svar
3
· Visningar
669
Senast: linafina
·
Övr. Hund Jag mötte en sådan söt hund för några dagar sedan :love: En svart söööt Griffon! Vilken go och glad hund det var! Har suttit och...
Svar
5
· Visningar
1 282
R
Övr. Hund Jag pratade med en person härom dagen som sa att för att få äga en Dogo Argentino krävdes det licens för den räknas som vapen!!?? Jag...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Så otroligt skönt! Nu när min hund börjat förstå hur spåret går till så älskar jag att lägga spår. Trots alla miljarder älgloppor...
Svar
2
· Visningar
792
Senast: Poxz
·
M
Övr. Hund Så fort man pratar med hundägare här inne så får man höra "min hund behöver aldrig vara ensam längre än max 5 timmar" och liknande...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Har fått Metacam till vovven , men e inte säker på hur många ggr/dag jag kan ge honom...Han har Borrelios, o har fått detta som...
Svar
3
· Visningar
2 032
Senast: moonlightgarden
·
B
Övr. Hund Att man kan bli så lycklig över att ha fel!! :) Fick resultatet på röntgen från SKK igår, och hunden har HD: A, AD ua, Bog ua - så...
Svar
1
· Visningar
648
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Joker har varit dålig i magen några dagar.. och idag kan man stundtals knappt klappa honom utan att han gnäller till :( Det är...
Svar
6
· Visningar
695
Senast: Sablar22
·
A
Övr. Hund Någon här som har erfarenhet av att träna inkallning med hjälp av långlina/spårlina? Har nämligen funderingar på att använda det som...
Svar
10
· Visningar
1 355
Senast: Isis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Senast tagna bilden XVI
  • Oseriös avel 2023