Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
11
· Visningar
1 007
Senast: fjolltroll
·
Övr. Hund efter att ha träffat ännu fler av de här människoälskande och överglada små liven så snurrar tankarna "tänk om jag någon gång i... 2
Svar
23
· Visningar
1 850
Senast: lady_vip
·
I
Övr. Hund Halloj! Visst är det så att från maj-september är hundarna "tvugna" att gå i koppel om man ska ut i skog och mark?
Svar
8
· Visningar
1 171
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag behöver all hjälp som jag kan få nu. Jag och sambon tycker det är hög tid att skaffa hundbur för att förenkla våra bilresor med...
Svar
11
· Visningar
11 254
Senast: Sony
·
Övr. Hund Vi steriliserade min hund Pamina i Onsdags och i morse var hon död:cry: Hon var ju pigg i går, åt bajsade gick omkring osv.. Pamina... 2
Svar
20
· Visningar
2 303
Senast: Zlatan
·
A
Övr. Hund Ni människor i detta land med hundar av lite ras..... Dom har 4 ben att gå med och om dom e friska och sunda låt dom använda dom...
Svar
4
· Visningar
753
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Är era hundar skotträdda? Vad gör ni i så fall på nyår, valborg osv...?
Svar
5
· Visningar
679
Senast: Blandrastik
·
P
Övr. Hund Ja, nu har han ju varit hos oss ett tag, omplaceringsbordern. Det blev ju ínte vad jag hade väntat mig, inte alls faktiskt. Jag hade...
Svar
1
· Visningar
751
Senast: Gefjun
·
Övr. Hund Hur många hundtrimmare finns det här på buke ?? Utbildad / självlärd ? Favorit-trim resp. klippraser ? Är själv utbildad trimmare... 2 3
Svar
51
· Visningar
5 282
Senast: Doneloge
·
Övr. Hund brosan frågade efter hundnamn på goldenhanne. Nån med nåt bra namn?
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: svart arabhingst
·
Övr. Hund Vad är det egentligen? :confused: Nån som kan förklara lite?
Svar
2
· Visningar
743
Senast: Red_Chili
·
T
Övr. Hund Fick ett brev med ett foto på Gizmo och de andra valparna i hans kull med en inbjudan till en ettårs träff idag, vad gör man där?
Svar
9
· Visningar
970
Senast: Tiggertjejen
·
Övr. Hund Ni som har en golden eller en labbe, vad gör ni med era hundar? (alltså ni som har hunden till annat än jakt, eller aktiverar hunden med...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Missförstå mig rätt, jag älskar min Lady, men hon är väll inte riktigt vad jag drömde om när jag planerade att skaffa hund! I typ ett...
Svar
11
· Visningar
1 357
Senast: Tove2
·
Övr. Hund Ni experter här. Jag kikar lite smått på ny hund som jag har sagt tidigare. Eller inte en ny, utan EN TILL. Vill ha en först och... 2
Svar
28
· Visningar
8 627
Övr. Hund Hej är bara tvungen att skriva av mig lite. Hade mina föräldrar här idag med sin Dvärgschanuzer för att häsla på mig & min lille son på...
Svar
3
· Visningar
1 649
Senast: Excellent
·
Övr. Hund Finnes: Jättegullig söt rufs (dock nerklippt sommarfrisyr nu ) bortskänkes. "Ny" populär ras (lagotto romagnolo). Aktiv hund, alltid...
Svar
5
· Visningar
1 706
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Har ni några sånna ??? Här kommer mitt bidrag.. http://photobucket.com/albums/a116/Gnist/?action=view&current=Scott3.jpg 2
Svar
27
· Visningar
8 496
Senast: AlterPride
·
Övr. Hund Idag har jag sytt denna till min lilla kille. Jag har inte suttit vid en symaskin sedan jag gick ut högstadiet men jag blev riktigt...
Svar
18
· Visningar
1 383
Senast: minna_mook
·
M
Övr. Hund Jag är så glad! :bump: Vår valp har kommit till världen! En liten gul fransk bulldoggtik ska snart bo hos oss. Nu väntar 8 lååånga...
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Mumlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka