Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund när jag kom hem i förrgår låg det stora tussar med hår på soffan och när jag kollade igenom minina såg jag att magen var mer tunnhårig...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 361
Senast: Milosari
·
Övr. Hund I dag fyller min gumma år 11 år Pigg och kry. Orkar inga långa promenader . men leka på tomten är kul. :bump: :bump: :bump: :bump...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: moe
·
Övr. Hund Idag skall jyckens stygn bort och då är det slut på rymdhundsdagarna :D
Svar
8
· Visningar
906
Senast: Magnus_J
·
A
Övr. Hund Finns det några här på buke som har en GD och kan bäretta lite mer om rasen? har läst lite om dom, och tycker dom värkar vara en...
Svar
3
· Visningar
786
Senast: Bebben
·
S
Mh
Övr. Hund I helgen gjorde jag MH med min "lille valp" (1.5 år) och det är ganska intressant att se reaktionerna. Hur många av er har gjort MH med...
Svar
14
· Visningar
974
Senast: skrocken
·
A
Övr. Hund Min herdehundskille på 12 veckor har plötsligt börjat skälla på andra hundar när han är kopplad. Är han lös sitter han mest och tittar...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Annapanna
·
J
Övr. Hund Jag har en bearded collie som är 7 år. Han är så otroligt lat, eller är något annat fel... Tar man i kopplet så går han och lägger...
Svar
3
· Visningar
688
Senast: voltigehoppare
·
P
Övr. Hund Ja, Jesper, den nya bc´n. Det har gått mycket bättre än jag väntat mig. Jag hade ställt in mig på en stresspelle som jag skulle börja...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Här kommer lite frågor * Calazirya försöker komma ifrån pluggandet * 1) Ras? 2) Ålder? 3) Kön? 4) Varför valde du just den...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 986
Senast: QuickStar
·
F
Övr. Hund Hmm detta är precis som det låter! Vår gosse, en blandras på 2 år har fått för sig helt plötsligt att det bara går att dricka vattnet...
Svar
5
· Visningar
688
Senast: fuxdamen
·
A
Övr. Hund Jag satt coh funderade hemma och blev lite nyfiken på hur ni andra gjort med era valpar, hur tidigt började ni använda kommandon och...
2
Svar
20
· Visningar
5 793
Senast: Annapanna
·
E
Hundträning nu är det så att jag och min sambo har en underbar pyrenéervalp på 4 månader, och pyrrisarna är ju av naturen mkt svåra att ha lösa...
Svar
1
· Visningar
1 007
M
Övr. Hund Jag känner mig så taskig mot tiken för att vi skaffat en till hund. Jag är så rädd att hon ska känna sig utanför och jag gör allt för...
Svar
1
· Visningar
641
Senast: Ramona
·
Övr. Hund Följande händelse utspelade sig igår eftermiddag. Min hund var lös på framsidan av gården ( ett litet staket skärmar av till resten av...
Svar
16
· Visningar
1 794
Senast: enjes
·
Övr. Hund Vad kommer att bli riktigt poppis om ett par ar? Alla vill ha en chihuahua nu, for nagra ar sedan skulle alla ha en dalmatiner, och...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 845
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund När är det man ska betala den? :crazy: Jag hörde att man inte skulle betala den vid årsskiftet om hunden var yngre än 5månader, stämmer...
Svar
7
· Visningar
1 116
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Jag har lite frågor om utfodring: 1. Vad har ni för hund? 2. Hur gammal är den? 3. Vad ger ni för foder, vilken sort alltså...
Svar
14
· Visningar
1 386
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Måste bara visa en bild som jag redan tycker mycket om: Izor och hans Stor-Matte (dvs min mamma), detta är taget dagen efter vi...
Svar
3
· Visningar
891
Senast: sussisus
·
G
Övr. Hund Det kanske inte finns många pitbull/pb-blandis-ägare här men detta ämne har ju diskuterats en hel del..... IF försäkrar numer både...
Svar
15
· Visningar
905
Senast: moe
·
Övr. Hund Jag pratade med killen som köpte valpen efter min äldsta tik idag. Häromdan hade han (valpen som numer är vuxen) och deras äldre hund...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: moe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Dressyrsnack 17
  • Hingststationer

Omröstningar

Tillbaka
Upp